Gdzie jest Ikselka?

1. Data: 2013-08-02 19:27:44

Temat: Gdzie jest Ikselka?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie jest Ikselka? Nie ma jej od 25 lipca.

Pisała, że wyjeżdża, ale o drugiej połowie sierpnia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2013-08-02 21:08:53

Temat: Re: Gdzie jest Ikselka?
Od: "---------------------->" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-02 19:27, Stokrotka pisze:
> Gdzie jest Ikselka? Nie ma jej od 25 lipca.
>
> Pisała, że wyjeżdża, ale o drugiej połowie sierpnia.

a co pampersa nie ma ci kto zmienic? :)

3. Data: 2013-08-02 21:53:07

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-02 19:27, Stokrotka pisze:
> Gdzie jest Ikselka? Nie ma jej od 25 lipca.
>
> Pisała, że wyjeżdża, ale o drugiej połowie sierpnia.

Dobre pytanie.

4. Data: 2013-08-02 22:08:09

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Gdzie jest Ikselka? Nie ma jej od 25 lipca.
>
> Pisała, że wyjeżdża, ale o drugiej połowie sierpnia.

Przeczuwasz najgorsze ?

Dębska

5. Data: 2013-08-02 22:10:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Przeczuwasz najgorsze ?

A jak jest wersyja najgorszejsza?

6. Data: 2013-08-02 22:30:16

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jak jest wersyja najgorszejsza?

No i plan diabli wzięli. Miałem zamiar porównać stan zaniepokojenia
Trybuna z okazji że obca mu baba publicznie zamilkła, do zaniepokojenia
Kacperka co bliska mu mama niepublicznie zesztywniała.

Dębska

7. Data: 2013-08-02 22:41:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i plan diabli wzięli. Miałem zamiar porównać stan zaniepokojenia
> Trybuna z okazji że obca mu baba publicznie zamilkła, do zaniepokojenia
> Kacperka co bliska mu mama niepublicznie zesztywniała.

No óźwa dobrze Ci idzie, rzeklbym zajebiscie - kontynuj, please.

8. Data: 2013-08-03 12:25:52

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-02 22:30, Przemysłąw Dębski pisze:

> [...]
> Trybuna z okazji że obca mu baba publicznie zamilkła, do
> zaniepokojenia Kacperka co bliska mu mama niepublicznie zesztywniała.

Ikselka nie jest mi obca. Znamy się od kilku lat.

9. Data: 2013-08-03 21:08:48

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio było jej tu bardzo, bardzo dużo, rano, wieczorem , zawsze.
to było dziwne. Jakby nie miała co robić, albo jak by była hora i uziemiona.
Pod koniec tego plennego okresu jej posty były dziwne, jakby pszesiąknięte
marazmem, smutkiem i depresją, że się mało kto odzywa, a jak tu się odzywać
jak jest 32 st, i człowiek leży z nogami na stole?
Ikselka zdaje się nie rozumiała tego,
poczuła się samotna, i że nic z tego internetu nie ma
i nie wiem, czy się obraziła, czy jest z nią jeszcze gożej i wpała w
depresję.

--
Nie jestem medykiem. (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

10. Data: 2013-08-03 21:54:17

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-03 21:08, Stokrotka pisze:
> [...]
> poczuła się samotna, i że nic z tego internetu nie ma
> i nie wiem, czy się obraziła, czy jest z nią jeszcze gożej i wpała w

ta, iksia i marazm. wyjechala, bo wstyd jej
sie zrobilo ze jej swiat to kilce i pole
za stodolo

Nie jestem medykiem. (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

po co ty zaznaczasz ze nie jestes lekarzem?
chyba nie sadzisz, ze jakis szanujący sie lekarz
waliłby taki byki umyślnie?

--
http://tnij.org/xbiy

Dlaczego -