Gdzie jest archiwum tej grupy?

1. Data: 2004-11-27 23:35:54

Temat: Gdzie jest archiwum tej grupy?
Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Sorki jestem tu nowy nie chcę się wydurniać i produkować bez sensu.

2. Data: 2004-11-28 00:06:19

Temat: Re: Gdzie jest archiwum tej grupy?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Nov 2004 23:35:54 -0000, MojoJojo wrote:

> Sorki jestem tu nowy nie chcę się wydurniać i produkować bez sensu.

Z reguły wystarczy napisać w przeglądarce groups.google.pl, a potem
można już wybierać i szukać.

Niesamowite, co? ;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-11-28 09:14:20

Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Google jest moja domyślną przeglądarką Marku, nawet mam pasek googla do IE
zainstalowany bo ma fajnego popup blockera i słownik.
Jednak nie uzywam googla jako czytnika list dyskusyjnych sorry, wchodze na
grupe i grzecznie pytam "Czy ktoś wie gdzie jest archiwum tej grupy?"
A dostaje od kogoś przemądrzalskiego odpowiedz typowo grupową i znowy się
robi typowo grupowy wątek NTG i nie na temat....:)

Dzięki
Poszukam troche więcej googlem.
Naprawdę potrafie go używać..........:)

4. Data: 2004-11-28 09:28:13

Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale w sumie dzięki znalazłem w googlu archiwum..............:)

5. Data: 2004-11-28 11:00:21

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

coc4t6$4ml$...@i...gazeta.pl,
MojoJojo <o...@m...com>:

> Google jest moja domyślną przeglądarką Marku

> Poszukam troche więcej googlem.
> Naprawdę potrafie go używać..........:)

Ale chyba jeszcze troszke mozesz sie nauczyc, skoro nie wiesz, ze prowadzi
przeszukiwalne archiwum usenetu. No i ze nie jest przeglądarką ;)

--
Robert

6. Data: 2004-12-04 20:09:26

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chyba jeszcze troszke mozesz sie nauczyc, skoro nie wiesz, ze prowadzi
> przeszukiwalne archiwum usenetu. No i ze nie jest przeglądarką ;)

Nie krzyczcie na niego, kulturalnie sie odzywa i pytal tylko, jak tak dzis
przejrzalem kilkaset zaleglych postow to ten akurat nie wzbudzil negatywnych
emocji :)
Pozdrawiam

Robert Milewski

7. Data: 2004-12-04 20:13:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Dec 2004 21:09:26 +0100, Robert wrote:

> Nie krzyczcie na niego,

Ależ kto krzyczy??? :)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

8. Data: 2004-12-04 20:36:59

Temat: Odp: Gdzie jest archiwum tej grupy?
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze powidziawszy tez nie wiem gdzie znajduje sie archiwum tej grupy.
Jakies wskazówki?:))Moze nie jestem zbyt błyskotliwy, ale cóż nie kazdy to
ma....:)))))
Looca

9. Data: 2004-12-05 00:14:46

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze powidziawszy tez nie wiem gdzie znajduje sie archiwum tej grupy.
> Jakies wskazówki?:))Moze nie jestem zbyt błyskotliwy, ale cóż nie kazdy to
> ma....:)))))

Marek odpisal na to pytanie w biezacym watku (groups.google.pl)
Pozdr.

Robert Milewski

10. Data: 2005-01-01 22:50:48

Od: "roro" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MojoJojo <o...@m...com> napisał(a):

> Sorki jestem tu nowy nie chcę się wydurniać i produkować bez sensu.

..lepiej pozno niz wcale...
..www.niusy.onet.pl
..katalog
..nauki scisle
..pl.sci.medycyna(archiwum)
..wybierasz naturalnie archiwum
..od grudnia 1998 miesiac po miesiacu
..owocnych poszukiwan tobie i moze kilku innym jeszcze
..grupowiczom, a takze duzo zdrowia w 2005 roku
..zyczy
..roro

Logest + 14 h
Antybiotyk+Alkochol