Gdzie jest napisany model lodówki (8 letnia whirlpool)

1. Data: 2006-10-01 18:23:13

Temat: Gdzie jest napisany model lodówki (8 letnia whirlpool)
Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam wydaje się banalne pytanie - gdzie moge znaleźć nazwe/model na lodówce
Whirlpool? Moja jest 2 agregatowa - ma 8 lat - mam gwarancje - instrukcje
ale wszystko bardzo ogólne - bez modelu. Na samej lodówce tez nie bardzo
moge zlokalizowac jakąs tabliczke lub coś podobnego. Obszukałem dookoła i
mam dylemat...
Potrzebuje tego bo padł mi termostat do chłodziarki - spisalem oczywiście
jego dane ale wolałbym poszukać po modelu.

2. Data: 2006-10-01 18:26:13

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W środku, okolice szuflad.

P.

3. Data: 2006-10-02 09:03:16

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Potrzebuje tego bo padł mi termostat do chłodziarki - spisalem oczywiście
> jego dane ale wolałbym poszukać po modelu.
Generalnie to powinienes miec model wpisany w gwarancji i na rachunku ;-)
Ale jesli masz tam chociaz naklejke serwisowa z numerem, to wystarczy
ze zadzwonisz do serwisu i im ten numer podasz, a oni powinni byc w stanie
okreslic model dokladnie.
Kojarzy mi sie ze metalowa tabliczka z danymi jest na dole przy agregatach
z tylu, ale moze myle z pralka...

pozdrawiam
Bruno

Zakup maszynki do mięsa