Gdzie katalog Bosch - kuchnie ????

1. Data: 2003-07-12 18:06:16

Temat: Gdzie katalog Bosch - kuchnie ????
Od: "Robert" <r...@-...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy,
z nieznanych mi powodów nie mogę nigdzie znaleźć katalogu produktów AGD
firmy Bosch. Szczególnie insteresują mnie kuchnie. W kazdym sklepie czy to
klasycznym czy internetowym podają nieco inne numery sprzetu, a w dodatku
nie ma do nich opisu funkcjonalnego. Genralnie jest mocno dziwnie i trudno
porównać oferty.
Z wstępne rozeznania wychodzi mi, że najtanie można kupić w MM, ale
niektórzy z was uważają że internetowe sklepy są tańsze. Sorki ale mi
wychodzi parę stów drożej, co moze wynikać z faktu że w MM może są stare
mode ?!??!?!
No więc czy gdzies dostanę katalog kuchni (do zabudowy) Bosh ???
A moze macie namiary na tenich dostawców???
Podzielcie się kontaktami, może być na priv.

Robert

1. Data: 2003-07-15 09:02:00

Temat: Re: Gdzie katalog Bosch - kuchnie ????
Od: "Monisia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>A moze macie namiary na tenich dostawców???
>Podzielcie się kontaktami, może być na priv.

Robercie,
Katalogi firmy Bosch i Siemens ze sprzetem AGD do zabudowy i wolnostojacym
dostaniesz w biurze firmy w Al. Jerozolimskich w W-wie (naprzeciwko CH
Reduta). Mozesz wziac rowniez cenniki. Ja zadzwonilam tam najpierw (572 76 00)
i odebralam juz przygotowana koperte z katalogami i cennikami.
Osobiscie polecam sklepy internetowe (np. maxmedia). Mozesz negocjowac cene i
dostarczaja do domu. W MM i Euro sa promocje ale tylko na starsze modele.
Jesli zalezy Ci na nowosciach to sprobuj przez internet.
Mozesz tez poszukac jakiegos prywatnego sklepu ze sprzetem AGD (najlepiej w
mniejszej miejscowosci) i dogadac sie z wlascicielem czy da jakis upust przy
zakupie kilku produktow. Ja tak zrobilam kilka lat temu.
Udanych zakupow!
M.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

meble sosnowe
rury z gazem
[Lodówka] wady i zalety
Instrukacja do Indesita
Wypaczony parkiet/mozaika - jak naprawic?