Gdzie kompleksowe przebadanie.

1. Data: 2003-05-26 00:31:21

Temat: Gdzie kompleksowe przebadanie.
Od: "KS" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy dowiem się na grupie, GDZIE w Polsce mogę wysłać mamę na kompleksowe
badania?
Chodzi mi o takie badania, które uwzględniają WSZYSTKO - od stóp do głowy.

Chyba na publiczne szpitale i przychodnie raczej nie ma co liczyć.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam,
KS

2. Data: 2003-05-26 05:45:21

Temat: Re: Gdzie kompleksowe przebadanie.
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzi mi o takie badania, które uwzględniają WSZYSTKO - od stóp do głowy.
>
> Chyba na publiczne szpitale i przychodnie raczej nie ma co liczyć.

Tak sobie myśle, że za dziesiąt lat powstaną gabinety, w któych podłączą Cie do
setek czujników, każą wypić czarodziejskie mikstury, prześwietlą, zrezonasują i
dostaniesz wyniki ;)

Niektórzy juz próbują - w Katowicach w Niepublicznym Zakładzie Medycyny
Alternatywnej 'VISION' podłączają Ci druciki do receptorów na dłoniach i
stopach, podobno na ekranie wszystko wychodzi (ja nie sprawdzałem ;))

Dla informacji: Vision, Katowice ul. Sobieskiego 24/4, tel 032 781 09 01;
0606/584 606

pozdr.

t.

3. Data: 2003-05-26 10:42:14

Od: "xris" <x...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KS" <k...@i...pl> napisał
w wiadomości news:barndg$lt8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> na kompleksowe
> badania?
> Chodzi mi o takie badania, które uwzględniają WSZYSTKO -

Zdajesz sobie sprawę, że to wydatek co najmniej
kilkudziesięciu tysięcy złotych?

Pozdrawiam,
xris

4. Data: 2003-05-28 20:16:48

Od: "EDXER" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdajesz sobie sprawę, że to wydatek co najmniej
> kilkudziesięciu tysięcy złotych?
>
> Pozdrawiam,
> xris

To się nazywa w krajach anglosaskich:
total body checkup - i jego zakres jest naprawdę różny ; najczęściej
profilowany co do wieku i płci .

5. Data: 2003-05-29 08:16:31

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy dowiem się na grupie, GDZIE w Polsce mogę wysłać mamę na kompleksowe
> badania?
> Chodzi mi o takie badania, które uwzględniają WSZYSTKO - od stóp do głowy.

Centrum "Damiana" w Warszawie ma w cenniku usługe: "diagnostyka zdrowia". O
ile dobrze pamietam to kosztuje to ok 2 000 zł.

Szukam Kręgarza.
Szyja!
Kiedy się opalać?
Złamanie wieloodłamowe kości udowej