Astma

1. Data: 2003-05-25 19:33:36

Temat: Astma
Od: "Krzysiek Kamler" <(nospam)k_kamler@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów,

jestem chory na astmę, za kilka dni wybieram się na dwa tygodnie nad jeziora
(Mazury) i w związku z tym pytam jakie leki powinienem wziąć ze sobą (oprócz
inhalatorów - Oxis, Berotec N100,Pulmicort)... chodzi mi zarówno o te bez
recepty jak i na receptę (może jakiś antybiotyk na wypadek infekcji
gardła/oskrzeli)... Dodam że mam obecnie utrudniony kontakt z moim lekarzem
a na Mazurach będzie jeszcze gorzej (domek prawie na "odludziu")...

Dziękuje za odpowiedź,

Krzysiek

PS. Tylko nie mówcie mi że mam nie jechac :-))

2. Data: 2003-05-26 09:12:01

Temat: Re: Astma
Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

MASZ JECHAĆ !!!

Ja też mam astmę, dość zaawansowaną, i zwiedziłam całą Europę. Weź
antybiotyk, sterydy (nawet jeśli ich używasz tylko CZASEM ), i leki, które
bierzesz na stałe.

Życzę wspaniałego wypoczynku,
pozdrawiam,
Magda :-))

3. Data: 2003-05-26 19:03:25

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 May 2003, M wrote:

> Ja też mam astmę, dość zaawansowaną, i zwiedziłam całą Europę. Weź
> antybiotyk, sterydy (nawet jeśli ich używasz tylko CZASEM ), i leki, które
> bierzesz na stałe.

a beta-mimetyki o przedluzonym dzialaniu i o krotkim dzialaniu?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-05-26 19:56:55

Od: "Krzysiek Kamler" <(nospam)k_kamler@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> MASZ JECHAĆ !!!
>
> Ja też mam astmę, dość zaawansowaną, i zwiedziłam całą Europę. Weź
> antybiotyk, sterydy (nawet jeśli ich używasz tylko
(CIACH)

Czy amoksycylina wystarczy (Duomox 1000) ??

Pozdrawiam,

Krzysiek

5. Data: 2003-05-26 21:26:57

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 May 2003, Krzysiek Kamler wrote:

> Czy amoksycylina wystarczy (Duomox 1000) ??

kto to wie?

P.

6. Data: 2003-05-26 21:32:23

Od: "Krzysiek Kamler" <(nospam)k_kamler@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto to wie?

> P.

heh rozumiem ze to takie w sumie "gdybanie"... ale chodzi mi o to czy Duomox
1000 moze byc jako lek "pierwszej pomocy" - w razie czego, gdyby po paru
dniach (a wlasnie, po ilu?) nie przeszlo to bede myslal nad zorganizowaniem
jakiegos lekarza...

Pozdrawiam,

Krzysiek

7. Data: 2003-05-26 21:53:52

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 May 2003, Krzysiek Kamler wrote:

> heh rozumiem ze to takie w sumie "gdybanie"... ale chodzi mi o to czy Duomox
> 1000 moze byc jako lek "pierwszej pomocy" - w razie czego, gdyby po paru

tego nie wiemy wlasnie bo trzeba byloby znac z grubsza
gdzie jedziesz i na tej podstawie okreslic z grubsza
tez jaka jest opornosc roznych popularnych drobnoustrojow
na czysta amoksycyline. W Hon-Kongu raczej marne szanse
bo tam jest w ogole duza lopronosc na antybiotyki :-)

P.

8. Data: 2003-05-26 22:07:48

Od: "ban" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lekarzem
> a na Mazurach będzie jeszcze gorzej (domek prawie na "odludziu")...

co to jest N100 ?

slyszalem o magicznych wlasciwosciach Singularu, u niektorych astmatykow
podobno dzieki temu mozna odstawic sterydy. a jesli chodzi o sterydy to
polecam Metypred.
z roznego typu inhalatorow, ciekawym jest Foradil, szybko przynosi ulge
(stosuje to sporadycznie, gdy musze zyc przez jakis czas z kotem, na te
stworzenia jestem nieludzko uczulony), pozatym dziala podobnie do Oxisu (to
podobno to samo, aczkolwiek silniejsze).

ps. Pulmicort to steryd.

9. Data: 2003-05-26 22:09:07

Od: "ban" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy amoksycylina wystarczy (Duomox 1000) ??

Duomox? boze, nie dosc ze ten lek kopie caly organizm to szybko mozna sie na
to swinstwo uczulic.

10. Data: 2003-05-26 22:09:47

Od: "Krzysiek Kamler" <(nospam)k_kamler@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na czysta amoksycyline. W Hon-Kongu raczej marne szanse
> bo tam jest w ogole duza lopronosc na antybiotyki :-)

heh, spokojnie, nie do Hong-Kongu.... relatywnie blisko : Polska, Mazury :-)

Pozdrawiam,

Krzysiek

skierowanie od prywatnego lekarza a bezplatne badania
Zyrtec a jego [tańsze] generyki
Zimne i wilgotne ręce.
powiekszone sutki...
Nie moge zgiac kolana, zapalenie?