Zyrtec a jego [tańsze] generyki

1. Data: 2003-05-25 17:20:00

Temat: Zyrtec a jego [tańsze] generyki
Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jako że mam lekkie uczulenie na różne pyłki roślinne, to temat mnie
interesuje. Czy faktycznie (jak słyszałem kiedyś od alergologa) generyki
Zyrtecu są gorsze od oryginału (np. różne Alerteki i inne)? Czy jest coś
bardziej skutecznego (nowsza generacja leków) - ale też z tych 'lżejszych"?
Kiedyś był rewelacyjny jak dla mnie, ale już wycofany (bo niby większość
ludzi odczuwała straszne zmulenie po tym, ja nie). Nazywał się chyba...
hismanal? Nie pamiętam dokładnie. Ale IMO był najlepszy.

Art. 148 [kc] Owoce opadłe z drzewa lub krzewu na grunt sąsiedni stanowią
jego pożytki.

2. Data: 2003-05-25 17:47:46

Temat: Re: Zyrtec a jego [tańsze] generyki
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr C. napisał:
> [...]
> ludzi odczuwała straszne zmulenie po tym, ja nie). Nazywał się chyba...
> hismanal? Nie pamiętam dokładnie. Ale IMO był najlepszy.

Hm, bralem wszystkie tu wymienione leki. Hismanal - dobrze, ze wycofali,
bo to byl paskudny lek zrobiony bodajze na jakis hormonach i
rzeczywiscie zle sie po tym czulem. Polecam natomiast Alertec - jest
naprawde skuteczny i chyba nawet bez recepty.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2003-05-25 17:52:19

Od: "Ludwika" <r...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
> ludzi odczuwała straszne zmulenie po tym, ja nie). Nazywał się chyba...
> hismanal? Nie pamiętam dokładnie. Ale IMO był najlepszy.

tak, hismanal byl bardzo skuteczny ale byl na recepte

4. Data: 2003-05-25 18:15:17

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ludzi odczuwała straszne zmulenie po tym, ja nie). Nazywał się chyba...
> hismanal? Nie pamiętam dokładnie. Ale IMO był najlepszy.

sprobuj loratadyne

5. Data: 2003-05-25 18:24:27

Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ludwika" <r...@k...com> napisał w wiadomości

> tak, hismanal byl bardzo skuteczny ale byl na recepte

Z tym nie było problemu. Ostatnią receptę dostałem, kiedy już tego leku od
paru miesięcy nie było ;-)

pozdr.

6. Data: 2003-05-25 18:25:06

Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
> Hismanal - dobrze, ze
> wycofali,
> bo to byl paskudny lek zrobiony bodajze na jakis hormonach i

?!!!

7. Data: 2003-05-25 18:27:55

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr C. <p...@m...com> napisał(a):

> [...]
> ludzi odczuwała straszne zmulenie po tym, ja nie). Nazywał się chyba...
> hismanal? Nie pamiętam dokładnie. Ale IMO był najlepszy.

a może Amertil? spytaj alergologa, ten jest tańszy. Na receptę tym bardziej -
opłaca się bardziej większe opakowanie.

8. Data: 2003-05-25 18:37:57

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy faktycznie (jak słyszałem kiedyś od alergologa) generyki
> Zyrtecu są gorsze od oryginału (np. różne Alerteki i inne)?

Ja tego nie zauważyłam. Mam uczulenie na pyłki traw. Brałam wiele lat
Zyrtec,teraz zjadam Cet-Alergin (lub cokolwiek innego, co w ręce wpadnie) i
efekt jest ten sam - w miarę zadowalający.
O.

9. Data: 2003-05-25 19:04:01

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał(a):

> i to jest wlasciwa odpowiedz (a nie poprzednie) Amertil jest dokladnie
> generykiem preparatu Zyrtec

to ja poproszę piąteczkę do indeksu ;).

10. Data: 2003-05-25 19:06:28

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> opłaca się bardziej większe opakowanie.

i to jest wlasciwa odpowiedz (a nie poprzednie) Amertil jest dokladnie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz