Zimne i wilgotne ręce.

1. Data: 2003-05-25 17:08:23

Temat: Zimne i wilgotne ręce.
Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie tak jak w temacie, dlaczego coraz częściej spotyka się młodych
ludzi z zimnymi i wilgotnymi rękami?? Pytam, bo ten, wstydliwy dla niego,
problem ma mój syn. Porady lekarskie ograniczają się do kąpieli
naprzemiennej w zimnej i ciepłej wodzie. Mam wrażenie, że problem jest
większy, niż tylko krążenie krwi. Może ktoś poradził sobie z tym problemem?

--
Pozdrawiam.

2. Data: 2003-05-25 19:55:28

Temat: Odp: Zimne i wilgotne ręce.
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sluchaj <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:baqtc5$fcq$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> naprzemiennej w zimnej i ciepłej wodzie. Mam wrażenie, że problem jest
> większy, niż tylko krążenie krwi. Może ktoś poradził sobie z tym

..z wigotnością rąk - bardzo łatwo, jest np. preparat przeciwpotny do rąk,
Etiaxil, rzeczywiście ręce sie nie pocą, no i znika stres z powodu "jak taką
wilgotną dłoń podać", a mniej stresu to i mniejszy problem z potliwością
dłoni.. :-) ..a jeśli chodzi o przyczyny krązeniowe, to już lekarska
sprawa..

pozdrawiam, Agata

powiekszone sutki...
Nie moge zgiac kolana, zapalenie?