Gdzie kupić duże ilości wody destylowanej?

1. Data: 2004-01-19 18:26:21

Temat: Gdzie kupić duże ilości wody destylowanej?
Od: "LeszekO" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Powiedzmy powyżej 100 litrów lecz w cenie poniżej 3 zl? W TESCO
widzialem 5 zl za 3,5 więc chyba można taniej.
Chodzi o wodę do nawilżacza.

l...@a...pl
przesun kropke po imieniu przed NET

1. Data: 2004-01-19 22:39:34

Temat: Re: Gdzie kupić duże ilości wody destylowanej?
Od: "pp" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeszekO" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Powiedzmy powyżej 100 litrów lecz w cenie poniżej 3 zl? W TESCO
> widzialem 5 zl za 3,5 więc chyba można taniej.

niestey nie napisales jakie miasto :(

Warszawa/ Lodz
www.wodadest.com.pl

pozdrawiam
pp

1. Data: 2004-01-20 07:17:19

Od: "Wobo" <w...@t...dk> szukaj wiadomości tego autora

>Popytaj w elektrocieplowni , wiem ze wielu akwarystow tak robi
Pozdrawiam Wojtek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-20 09:08:51

Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzmy powyżej 100 litrów lecz w cenie poniżej 3 zl? W TESCO
> widzialem 5 zl za 3,5 więc chyba można taniej.
> Chodzi o wodę do nawilżacza.

w tesco to mogles widziec wode demineralizowana a nie destylowana.

ale do nawilzacza wystarczy :) destylowana jets w w-wie na ul. arkuszowej :)

1. Data: 2004-01-20 17:40:47

Od: "LeszekO" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:buhmb3$lsj$1@inews.gazeta.pl,
pp typed:
> Użytkownik "LeszekO" <> napisał w wiadomości

> niestey nie napisales jakie miasto :(

Szczecin i okolice
Leszek

1. Data: 2004-01-20 21:22:38

Od: "KS123" <k...@t...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> In news:buhmb3$lsj$1@inews.gazeta.pl,
> pp typed:

> Szczecin i okolice
> Leszek

W elektrowniach wytwarza się wodę zdemineralizowaną do celów
technologicznych. Blisko masz Dolną Odrę więc może też ją sprzedają. W mojej
okolicy można kupić w Elektrowni Adamów (Turek)

Sławek

Twardosc wody domowy pomiar
Tasma na szybie piekarnika
Zmiana koloru płyty wiorowej
!! grzalka do kuchenki elektrycznej - gdzie w kraku???
Strona dla poczatkujacych stolarzy