Gdzie kupic fajny fartuszek kuchenny?

1. Data: 2001-12-07 11:23:16

Temat: Gdzie kupic fajny fartuszek kuchenny?
Od: "Marcin Krukowski" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Gdzie mozna kupic fajny, plocienny lub bawelniany fartuszek kuchenny dla
mezczyzny?
Moze miec jakies logo lub rysunek.

W sklepach u mnie sa same stilonowe w kwiatki (bez jaj)

odp najlepiej na priv.

1. Data: 2001-12-07 11:40:07

Temat: Re: Gdzie kupic fajny fartuszek kuchenny?
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Krukowski <m...@e...com.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> W sklepach u mnie sa same stilonowe w kwiatki (bez jaj)

A Ty chcialbys, aby bylo odwrotnie? ;-)))
Nie wiem, gdzie mozna taki kupic.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-12-07 12:34:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych napisa?:
>
>A Ty chcialbys, aby bylo odwrotnie? ;-)))
>Nie wiem, gdzie mozna taki kupic.
>
>Pozdrawiam
>Lilla

No Lilla, no...a taki z kieszonka nie wystarczy??
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-07 13:24:13

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie masz jakiejs dziewczyny z maszyna do szycia w okolicy???
Idzie gwiazdka - gdyby moj chcial, to juz szylabym
z bajerami!!! - toz to super zabawa...............
Barbara

1. Data: 2001-12-07 13:47:03

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

ach, u nas w sklepach AGD są nawet płócienne z jajami (sadzonymi) ;-) W
sklepach z upominkami też są różniste fartuchy.

Waldek

1. Data: 2001-12-07 15:28:05

Od: Joanna Wojtowicz <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Chorwacji!!!! ;-))))
Piekne fartuszki! Jak facet taki zalozy wyglada jakby byl nagi!!! acha,
ach i jaki piekny w tej nogosci! Bo wizerunek od szyi do ud przedstawia
opalonego mezczyzne ze wspaniale wyrzezbionymi miesniami z listkiem
winogronowym tam gdzie trzeba ...
oj, chyba sie rozmarzylam ...
;-)))
pozdrawiam,
Aska W.

1. Data: 2001-12-07 17:32:18

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Krukowski napisał(a) w wiadomości: <9uq8sj$t55$1@news.tpi.pl>...
.

>W sklepach u mnie sa same stilonowe w kwiatki (bez jaj)

Fartuszka dla mezczyzny z jajami nie widzialam. Fartuszka z jajami dla
mezczyzny nie widzialam. Fartuszka z mezczyznami dla jaj nie widzialam.
Kruca, cos poplatalam.

Margola

1. Data: 2001-12-07 18:17:06

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Dec 2001 12:23:16 +0100, "Marcin Krukowski"
<m...@e...com.pl> wrote:

ciach

>W sklepach u mnie sa same stilonowe w kwiatki (bez jaj)
>
>odp najlepiej na priv.

Kwiatki bez jaj ?
;-)))

Art(Gruby)
"Imperialistyczny wrog kusi Cie Coca-Cola"

1. Data: 2001-12-07 19:12:02

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Krukowski" <m...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:9uq8sj$t55$1@news.tpi.pl...
> Witam
> Gdzie mozna kupic fajny, plocienny lub bawelniany fartuszek kuchenny dla
> mezczyzny?
W seksszopie!:-)

1. Data: 2001-12-08 00:01:03

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak wrote:

> Uýytkownik "Marcin Krukowski" <m...@e...com.pl> napisa¸ w
> wiadomoćci news:9uq8sj$t55$1@news.tpi.pl...
> W seksszopie!:-)

W dobrym, duzym sklepie z narzedziami powinny byc fartuchy dla
majsterkowiczow, z zaglowego plotna albo dzinsowego materialu.
MB

pytanie biala czekolada
Swieta
Jaki ser żółty jest ostry?