Gdzie kupic wozek dobry wozek?

1. Data: 2002-02-23 16:40:30

Temat: Gdzie kupic wozek dobry wozek?
Od: "Jarek|t" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pisze w imieniu kolegi, ktory niestety dostepu do sieci nie ma. Problem
dotyczy wozka inwalidzkiego i bardzo slabego wyboru wozkow z gornej polki w
naszym karaju.
Szukamy czegos naprawde dobrego i oczywiscie w rozsadnej cenie (liczymy sie
z cena do 10 000) a jak dotad oprocz pantery i kishela (tak sie to pisze?
:P) nic fajnego nie znalezlismuy. A sami wiecie ze to nie powinien byc zakup
pochopny bo bedzie musial jezdzic na tym wozku ladnych pare lat...
Najwazniejsze wymagania to waga, sensowne skaldanie i jesli to mozliwe belka
umozliwaiajaca latwa zmiane kata kol tylnych - chodzi oczywiscie o wozek
aktywny. Jesli mialby jakies resorowanie tesh byloby sympatycznie... :)
Jesli znacie namiary na jakis dystrybutorow w Polsce (choc moze i zagranica
moznaby kupic?) najlepiej adresy stronek ale moze byc tez telefon bylibysmy
bardzo wdzieczni.
--
Pozdr00fka
Jarekt

2. Data: 2002-02-23 17:21:34

Temat: Re: Gdzie kupic wozek dobry wozek?
Od: m...@p...pl (Ti Tu) szukaj wiadomości tego autora

http://www.rehabilitacja-akson.pl/index2.htm

3. Data: 2002-02-23 19:02:55

Od: WM <a...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Dwie dobre i chyba najbardziej znane (rowniez w Polsce) firmy niemieckie to:

http://www.ortopedia.de

http://www.meyra.de

Np. standardowy wozek lekki i dobry, z mozliwoscia regulacji (nastawienia)
jest Impuls-2 firmy Ortopedia.
Aktywnym modelem jest Impuls-4 (Rad-Sturz-Einstellung serienmäßig von 0° bis
4° - czyli zmiana kata).

Patrz: http://www.ortopedia.de > Produkte > Adaptiv-Rollstühle > Impuls4

Oraz oczywiscie inne modele typowo sportowe.

Wojciech Miskiewicz

-------------------

4. Data: 2002-02-24 14:21:08

Od: "una" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lucknij na stronę http://www.k-stefanski.com.pl

5. Data: 2002-02-24 19:29:54

Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

hornet (kiedys sam uzywalem i jest spoko):
http://www.zpc.swidnik.com.pl/wozki.htm

REMUS-ACTIV: http://www.musi.lublin.pl/zpsoir.htm (raczej toporny)

Panthera: http://www.apco.com.pl/ (super serwis, polecam !!!, uwazam ze
serwis w przypadku wozka to b wazna sprawa)

jezdze na Pantherze i jestem zadowolony, jezdzilem jeszcze na XLT, Swede
Elite, Activie Warszawskim, wspomnianym Hornecie
no i oczywiscie probowalem na calej reszcie, dobre sa tez Queki i Top End`y
oraz Kuschall`e

http://www.activpol.pl/wozki/aktywne.htm http://www.activpol.pl/

Podsumuwuja, przy zakupie bralbym pod uwage:
- indywiaualne potrzeby
- cene
- b wazne: serwis !!!

itp..

6. Data: 2002-02-25 09:48:25

Od: "Jarek|t" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

DZIEKI wielkie za feedback :P
Info przekazalem i wlasnie rozpracowujemy zagadnienie.
Problem w tym ze informacje nt. wozkow sa dosyc oszczedne i tak naprawde to
kolega zna (jezdzil, ogladal) kuchela a teraz jezdzi na pozyczonej panterze,
ktora mimo lat jest naprade fajna - niestety spawy juz puszczaja: ) reszty z
tych wozkow nie zna nawet ze slyszenia :). Ale do rzeczy.
Podoba nam sie bardzo Activ terminator SS (www.activpol.pl) ale z katalogu
wynika ze nie ma on belki VarioAx ( tej zmiany kata kol) ktora kumpel
widzial w akcji ma natomiast Camber system o ktorym pisze tylko
"..pozwalajacy na szybka zmiane ..." - tez pisze ze szybka ale jak to
wyglada w praktyce? Boimy sie ze po kupnie okaze sie ze zmiana faktycznie
jst szybka - trzeba tylko zejsc z wozka obrocic go kolami do gory i uzyc
kompletu zalaczonych kluczy oczkowych - i juz szybko zmienione :PPP. Jesli
jest jakis szczesliwy posiadacz wozka z tym systemem prosze o kontakt.
Oczywiscie wszelkie uwagi i wskazowki sa nadal bardzo mile widziane.
Pozdr00fka
Jarekt

7. Data: 2002-02-25 10:37:08

Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

przyszla mi do glowy jeszcze jedna istotna uwaga
mianowicie, trzeba tez patrzec na to zeby wozek byl przystosowany do
noszenia przez inne osoby
mam na mysli rozne schody itp... czyli musi byc wygodny do zlapania z przodu
i z tylu
ostatecznie wystarcza same raczki z tylu zeby chociaz wciagnac po schodkach
itp...

8. Data: 2002-02-25 10:43:58

Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

skoro interesujecie sie topend`em