Gdzie mozna kupic w Szczecinie szafki do kuchni?

1. Data: 2002-08-18 22:30:34

Temat: Gdzie mozna kupic w Szczecinie szafki do kuchni?
Od: "Hania" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o porady. Gdzie moge kupic w Szczecinie szafki do kuchni?
Chodzi mi o to, zeby
- nie byly to najgorsze szafki z odpadajaca okleina - bo i takie juz
widzialam,
- nie byly zbyt drogie.
- zalezy mi tez na tym, zeby szafki wiszace byly troche wyzsze. Bo czesc
szafek (wiszacych) jest niskich.
Prosze o doradzenie, gdzie moge znalezc takie sklepy w Szczecinie.
Pozdrawiam Hania

1. Data: 2002-08-19 07:09:55

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie moge kupic w Szczecinie szafki do kuchni?

Na Twardowskiego, nazwy sklepu nie pamiętam

Ulka

1. Data: 2002-08-19 07:54:19

Od: Robert Szymański <R...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> szafek (wiszacych) jest niskich.
> Prosze o doradzenie, gdzie moge znalezc takie sklepy w Szczecinie.

Polecam szafki firmy Format z Rypina, są to meble tzw. systemowe,
czyli w kilku rozmiarach i typach, m.in wysokie szafki wiszące,
ja swoje kupowałem (zamawiałem) w sklepie ABA na os. Słonecznym
(Majowym)
Szafki stoją już u mnie 3 lata i jak dotąd wyglądaja jak nowe.

Pozdrawiam
Robert

1. Data: 2002-08-19 12:41:50

Od: "tomcio v2" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <n...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> Prosze o porady. Gdzie moge kupic w Szczecinie szafki do kuchni?

Wszędzie, tylko nie w firmie KAM - szafki kupiłem rok temu (miernej jakości
zresztą) i do teraz chodzę i proszę się o brakujące w dostawie części.
Obsługa jest tylko miła zanim się nie zapłaci (a płacić trzeba przed
dostawą), potem odnoszą się opryskliwie (dotyczy sklepu na Majowym).

1. Data: 2002-08-19 12:46:24

Od: "Gładziu" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania" <n...@b...gnet.pl> wrote in news:ajp727$maa$2@news.tpi.pl:

> [...]
> widzialam,
> - nie byly zbyt drogie.
> - zalezy mi tez na tym, zeby szafki wiszace byly troche wyzsze. Bo czesc
Porzadne i rozsadne cenowo szafki produkuje rowniez firma KAM. Sklepy: na
Majowym (bodajze Iwaszkiewicza, nie pamietam dokladnie) oraz na
Milczanskiej.

--
Pzdr
Gladziu

1. Data: 2002-08-20 20:52:55

Od: "Pete" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koło tych garaży?
Bo koło stadionu to nie ma żadnego sklepu.

1. Data: 2002-08-21 07:27:10

Od: "Mariusz Czapiewski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam mebelki z firmy black red white...
niedrogie... no i nie narzekam na nie... (2lata uzytkowania)
tyle ze na szafke do zabudowy lodowki i piekarnika czekalem dlugo...

m.czapiewski

Czy znacie panele...?
Jaka farbe kupic do malowania okien?
Blachodachówka czy dachówka?
Ziemia z mieszkaniem od developera
"...surowe sciany zewnetrzne lokalu ..."