Gdzie mozna to kupic?

1. Data: 2004-04-09 14:16:41

Temat: Gdzie mozna to kupic?
Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodze po sklepach w Wawie i nigdzie nie moge znalezc swetra zapinanego na
calej dlugosci od dolu do gory czarnego z wysokim kolnierzem. Czy ktos wie
gdzie to moge dostac? Zalezy mi na dobrym materiale a nie na jakims
bazarowym plebsie:D Prosze o pomoc.

Łukasz

1. Data: 2004-04-11 19:41:38

Temat: Re: Gdzie mozna to kupic?
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz napisał/a w news:c56b8r$2d6$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Chodze po sklepach w Wawie i nigdzie nie moge znalezc swetra
> [...] Czy ktos wie gdzie to moge dostac?

Klif?
Zależy ile chcesz wydać na taki sweter. Za grosze nic porządnego nie
kupisz.

> Zalezy mi na dobrym materiale a nie na jakims bazarowym plebsie

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=44132

mips

--
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html