Gdzie mozna znalesc dobrego psychologa ?

1. Data: 2001-11-04 00:27:16

Temat: Gdzie mozna znalesc dobrego psychologa ?
Od: "Rafał Okrasa" <o...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pewen problem o ktorym chcialbym z kims porozmawiac, zasiegnac rady,
gdzie w wawie mozna znalezc dobrego psychologa ?

Z grory dzikuje za info
pozdrawiam
Robert

1. Data: 2001-11-04 03:22:52

Temat: Re: Gdzie mozna znalesc dobrego psychologa ?
Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał Okrasa" napisał(a):

> Witam,
> Mam pewen problem o ktorym chcialbym z kims porozmawiac, zasiegnac rady,
> gdzie w wawie mozna znalezc dobrego psychologa ?

Najlepszym psychologiem to jestem tu ja i radze ci sobie darowac psychologow
z warszawy, tamten element niczego niereprezentuje.

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-11-04 09:15:57

Od: "Arek" <e...@w...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kamil Dziobek" <t...@f...onet.pl> wrote in message

> Najlepszym psychologiem to jestem tu ja i radze ci sobie darowac
psychologow
> z warszawy, tamten element niczego niereprezentuje.

Dlaczego ma sobie darowac psychologow z Warszawy? Co znaczy temten
"element"?

1. Data: 2001-11-04 09:20:58

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@c...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Okrasa" <o...@...pl> napisał w wiadomości

> Mam pewen problem o ktorym chcialbym z kims porozmawiac, zasiegnac
rady,
> gdzie w wawie mozna znalezc dobrego psychologa ?

W Polskim Towarzystwie Psychologicznym znajdziesz liste licencjonowanych
psychoterapeutow.

Jezeli to raczej krotkoterminowe, a jestes mlody, polecam Towarzystwo
Pomocy Mlodziezy (pomoc darmowa).

Na Goclawiu, kolo petli i bazarku, przy ulicy bodajze Znanieckiego
znajduje sie anonimowa poradnia.

Pozdrowienia
krzysztof(ek)

1. Data: 2001-11-04 17:41:26

Od: "lazash" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Dziobek" <t...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3BE4B48C.4B6137F4@friko5.onet.pl...

> Najlepszym psychologiem to jestem tu ja i radze ci sobie darowac
psychologow
> z warszawy, tamten element niczego niereprezentuje.

Ci z warszawy to rzeczywiście banda szarlatanów.
Oprócz ciebie poleciłbym mu ewentualnie tych z
Warszawy, ale to tylko moja sugestia...

1. Data: 2001-11-10 11:13:48

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psychologow
> >

> Ci z warszawy to rzeczywiście banda szarlatanów.
> Oprócz ciebie poleciłbym mu ewentualnie tych z

Dzieki nareszcie ktos mnie docenil...

1. Data: 2001-11-10 11:16:51

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Kamil Dziobek" <t...@f...onet.pl> wrote in message

> psychologow
>
> Dlaczego ma sobie darowac psychologow z Warszawy? Co znaczy temten
> "element"?

element to tacy ludzie kturzy wciskaja kit choremu zeby wyciagnac z niego jak
najwiecej kasy.

Terroryzm
Amelie
zagadki logiczne