Gdzie na Slasku rezonans magnetyczny glowy

1. Data: 2006-10-05 10:04:26

Temat: Gdzie na Slasku rezonans magnetyczny glowy
Od: "AL" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moze ktos wie gdzie jeszcze przed koncem roku na Slasku mozna zrobic
rezonans magnetyczny glowy dziecku ?
Przy zalozeniach ze dziecko musi byc uspione i badnie moze byc platne 100%.

pozdrawiam
al

2. Data: 2006-10-05 12:45:24

Temat: Re: Gdzie na Slasku rezonans magnetyczny glowy
Od: MrSpodek <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AL napisał(a):
> [...]
> rezonans magnetyczny glowy dziecku ?
> Przy zalozeniach ze dziecko musi byc uspione i badnie moze byc platne 100%.

Nie wiem jak sytuacja wygląda na Śląsku, ale w dolnoślaskim, a dokładnie
we Wrocławiu w przypadku NMR za 100% opłatność czeka się makksymalnie 2
tygodnie.

MrSpodek
--
anoreksja, bulimia, uzależnienie - profesjonalne leczenie
http://www.cpp.info.pl

3. Data: 2006-10-05 14:08:53

Od: "lek. Arek" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AL" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rezonans magnetyczny glowy dziecku ?
> Przy zalozeniach ze dziecko musi byc uspione i badnie moze byc platne

Na Śląsku MR głowy w znieczuleniu ogólnym wykonują 2 szpitale (z mojej
wiedzy tak wynika - pracuję w szpitalu - i tam robimy dla naszych pacjentów)
1. Śląskie Centrum Zdrowia Matki i Dziecka pracownia HELIMED ul .Medyków 16
2. Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii ul. Truchana 7
Nie wiem jak z terminami ale w pkt. 1 są chyba krótsze (pacjenci szpitalni
czekają ok. 7 dni).

---------
lek. Arek
(Primum non nocere !!!)