Gdzie platki oczyszczajace?

1. Data: 2003-06-14 17:50:40

Temat: Gdzie platki oczyszczajace?
Od: Fabio <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

czy ktos moze widzial gdzies w Warszawie platki oczyszczajace, o ktorych
ktos juz tu pisal? Chodzi mi o te, ktore moczy sie w wodzie i przykleja
na nos albo np. brode i ktore pomagaja usuwac zanieczyszczenia.

Za cholere nie moge tego nigdzie znalezc...

..:: fabio

1. Data: 2003-06-14 18:47:41

Temat: Re: Gdzie platki oczyszczajace?
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fabio" <f...@p...fm> napisał

> czy ktos moze widzial gdzies w Warszawie platki oczyszczajace, o ktorych
> ktos juz tu pisal? Chodzi mi o te, ktore moczy sie w wodzie i przykleja
> na nos albo np. brode i ktore pomagaja usuwac zanieczyszczenia.

Np. w sklepach IR. Kosztuja ok 33 zl. Tych Nivea i L'Oreala (tansze) juz
daawno nie widzialam...

1. Data: 2003-06-14 19:01:44

Od: Fabio <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <h5KGa.214376$lL2.2103245@news.chello.at>, z...@i...pl
says...

> Np. w sklepach IR. Kosztuja ok 33 zl. Tych Nivea i L'Oreala (tansze) juz
> daawno nie widzialam...

OK. A co to sa sklepy IR? I gdzie taki sklep moge znalezc? Jest gdzies
taki w okolicach centrum?

..:: fabio

1. Data: 2003-06-14 19:06:58

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fabio wrote:

> OK. A co to sa sklepy IR? I gdzie taki sklep moge znalezc? Jest gdzies
> taki w okolicach centrum?

Yves Rocher. Na Chmielnej, tuż przy Atlanticu.

xx.

1. Data: 2003-06-14 19:19:41

Od: Fabio <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@g...pl>, a...@g...pl says...

> Yves Rocher. Na Chmielnej, tuż przy Atlanticu.

Super! Dzieki za info.

..:: fabio

1. Data: 2003-06-15 15:57:59

Temat: Re: Gdzie platki oczyszczajace? (dlugie)
Od: "Gosia Stoberska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fabio" <f...@p...fm> wrote in message
> [...]
> ktos juz tu pisal? Chodzi mi o te, ktore moczy sie w wodzie i przykleja
> na nos albo np. brode i ktore pomagaja usuwac zanieczyszczenia.

To ja Wam podpowiem jak specyfik o bardzo podobnym a IMO nawet lepszym
dzialaniu wyprodukowac samemu w domu niewielkim nakladem czasu i pieniedzy.
Oryginalny przepis wyszperalam dawno temu na jakiejs anglojezycznej stronie,
jednak modyfikowalam go odrobine dla swojej wygody. Najprosciej zrobic ta
"maseczke" jesli mamy do dyspozycji mikrofalowke. Bierzemy wtedy niewielkie
naczynko szkalne (ja uzywam kieliszkow do jajek) i 1-2 lyzeczki zelatyny w
proszku. Wsypujemy ja do naczynka i wkraplamy do tego powolutku niewielka
ilosc wody, tylko taka aby zelatyna ja wchlonela i nie bylo suchych grudek
ale tez nie bylo wiecej wody niz zelatyna wchlonie.Mozna delkiatniem
pomieszac np. wykalaczka. Odstawiamy na 10minut, po czym wkladamy do
mikrofalowki na najmniejsza moc i podgrzewamy do momentu az zacznie "kipec".
Wtedy wyjmujemy i ostroznie nakladamy na twarz, omijajac okolice oczu. Jesli
ktos ma wrazliwa cere nich nalozy tylko na nos, brode i czolo. Pisalam ze
mieszanine nalezy nakladac ostroznie bo jest dosc goraca, ale trzeba to
zrobic szybko bo tak gesty roztwor zelatyny zastyga szybko. Czekamy do
calkowitego wyschniecia i tedy zrywamy z twarzy (niezbyt przyjemne uczucie).
Gestosc "masezki" mozna sobie dostosowac do indywidualnych upodoban, ja np.
lubie jak najgesciejsza bo dokladnie usuwa zaskorniki momo ze trudniej ja
nalozyc. Jesli ktos nie ma ma mikrofalowki moze probowac z garnuszkiem ale
wtedy trzeba wiecej zelatyny i latwiej przypalic garnek. Ta stygnaca
zelatyna dziala na podobnej zasadzie jak kupne platki, a przy odrobinie
wprawy oczyszcza nawet lepiej a na pewno taniej!

Pozdrawiam,

Gosia Stoberska
Warszawa

1. Data: 2003-06-16 15:11:07

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zefirka" <z...@i...pl> wrote:

> Np. w sklepach IR. Kosztuja ok 33 zl. Tych Nivea i L'Oreala
> (tansze) juz daawno nie widzialam...

Na allegro płatki Nivei są po (chyba) 5zł.

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-16 20:26:49

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał

> Na allegro płatki Nivei są po (chyba) 5zł.

A faktycznie sa ..W sklepach od dawna nie ma, a na allegro jakos sie
znalazly ;) dzieki za info :)

et MAT vs. baza matująca Sephory
dax cosmetics
NTG ale musze sie spyatc
olej rycynowy na wlosy
Walka z tradzikiem :) i pyt. do Skakanki