Gdzie porady ginekologiczne online?

1. Data: 2003-10-01 10:55:58

Temat: Gdzie porady ginekologiczne online?
Od: "EM" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pewne problemy z zajściem w ciążę
Ogólnie chodzę do ginekologa, ale nie jestem pewna, czy jego działania są
odpowiednie.

Czy jest gdzieś w sieci miejsce, gdzie można poradzić się jakiegoś
ginekologa i poprosić go o zdanie
co do sposobu leczenia przez innego lekarza?
Czy po prostu powinnam zmienić ginekologa?

Pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2003-10-01 11:32:39

Temat: Re: Gdzie porady ginekologiczne online?
Od: "Kathrin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EM" schrieb im Newsbeitrag
> Czy jest gdzieś w sieci miejsce, gdzie można poradzić się jakiegoś
> ginekologa i poprosić go o zdanie
> co do sposobu leczenia przez innego lekarza?

www.nasz-bocian.pl - forum, a dokładnie pytania do eksperta

Pozdrawiam
Kathrin

3. Data: 2003-10-01 17:08:38

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

forum "zdrowie kobiety" portal gazeta wyborcza. z tym, że lekarz odpowiada
rzadko.

4. Data: 2003-10-01 17:33:16

Od: "kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.baba.org.pl fajny portal dla kobiet, znajdziesz tam ciekawe archiwum,
będziesz mogła zasięgnąć porady specjalisty. Powodzenia

pozd
Kasia

5. Data: 2003-10-01 17:37:33

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> www.baba.org.pl fajny portal dla kobiet, znajdziesz tam ciekawe archiwum,
> będziesz mogła zasięgnąć porady specjalisty. Powodzenia

Fajny, ale niestety wycofali się z porad ginekologa (brak specjalisty).
Zauważyłam jednak, że na pytaniach do położnika pada dużo ginekologicznych
pytań. :)
pozdrawiam
barbarella

6. Data: 2003-10-02 06:16:39

Od: "EM" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję serdecznie
Portal Baba już znałam wcześniej.
Teraz mi się spodobał Nasz-Bocian
Pozdrawiam
Sylwia

Dobry internista w Poznaniu - szukam
antybiotyki i alkohol
ból w klatce piersiowej
Miód bakteriobójczy?
zarost - jak oslabic, zmiekczyc, usunac?