Gdzie solarium?

1. Data: 2003-05-14 09:37:29

Temat: Gdzie solarium?
Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie juz bylo ale chyba przegapilam. Gdzie w W-wie na Ursynowie jest
solarium stojace, tzn. pionowe. Podobno jest gdzies na Kabatach. Czy
szanowne grupowiczki moga pomoc?

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-05-14 13:24:47

Temat: Re: Gdzie solarium?
Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fajna laska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> Za uwagę dziękuje
> fajna laska

Pod jakim wzgledem fajna? Blada, z Ursynowa, podpiera sie pogloskami, nie
trafia do solarium... Zareklamuj sie lepiej.

1. Data: 2003-05-14 13:32:18

Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam napisał:

> Pod jakim wzgledem fajna? Blada, z Ursynowa, podpiera sie pogloskami, nie
> trafia do solarium... Zareklamuj sie lepiej.

Dlaczego jesteś niemiły dla Fajnej Laski?
--
pa, Bjk.

1. Data: 2003-05-14 13:49:49

Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaJarKa" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego jesteś niemiły dla Fajnej Laski?

Niemily!!!??? Przeciez probuje odkrywac w Fajnej, co najlepsze. Wierze jej
na slowo, stad nie watpie, ze rzeczywiscie jest fajna. Ukazala sie jednak w
zlym swietle, co probuje rozpaczliwie odmieniac. Ach,te kobitki... Wszystko
zinterpretuja na opak...
Jestem z Toba, Fajna!!!

1. Data: 2003-05-14 23:08:38

Od: "Pat" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie juz bylo ale chyba przegapilam. Gdzie w W-wie na Ursynowie jest
> solarium stojace, tzn. pionowe. Podobno jest gdzies na Kabatach. Czy
> szanowne grupowiczki moga pomoc?

Jest na ul. Belgradzkiej 4, wejscie nie od strony ulicy tylko od tylu, oraz
na ul. Wokalnej 4

Pozdrawiam
Pat

1. Data: 2003-05-15 06:37:59

Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pat" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jest na ul. Belgradzkiej 4, wejscie nie od strony ulicy tylko od tylu,
oraz
> na ul. Wokalnej 4

Bardzo dziekuje :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-05-15 06:40:07

Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <z...@m...pl> napisał

> Pod jakim wzgledem fajna? Blada, z Ursynowa, podpiera sie pogloskami, nie
> trafia do solarium... Zareklamuj sie lepiej.

Proponuje sie leczyc :) Najlepiej na prostete bo na rozumek juz za pozno :)
A na przyszlosc... Jesli nie znasz odpowiedzi na zadanie pytanie to nie
odpowiadaj ;)
Milego dnia zycze :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-05-15 06:53:19

Od: "Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:)
> A na przyszlosc... Jesli nie znasz odpowiedzi na zadanie pytanie to nie

Niekumaty narod... Przeciez ja w najlepszej wierze! No, Kochanie, opowiedz o
tym, co masz fajnego, a odwzajemnie sie z nawiazka.

1. Data: 2003-05-15 09:51:41

Od: " zosia" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest na ul. Belgradzkiej 4, wejscie nie od strony ulicy tylko od tylu, oraz
> na ul. Wokalnej 4

jest też w fitness clubie przy KEN, bodaj 11 (przy wyjściu z metra kabaty).
1 żeton na 3 minuty kosztuje 4,50 zł.

1. Data: 2003-05-16 10:37:31

Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"fajna laska" <f...@o...pl> wrote in news:b9t2on$gmb$1@news.onet.pl:

> Pewnie juz bylo ale chyba przegapilam. Gdzie w W-wie na Ursynowie jest
> solarium stojace, tzn. pionowe. Podobno jest gdzies na Kabatach.

Co do ursynowa to nie wiem, jest jedno na Pulawskiej u fryzjera (chyba
36/38 , rog Grazyny i Pulawskiej). Przyjszyj sie jednak dobrze stojacym jak
juz jakies znajdziesz - z regooly sa to stare modele ze starymi lampami -
nie sa tak mocne jak nowoczesne lezace + lampy sieja w wiekszym zakresie
pasma (cokolwiek to oznacza bo opinie na temat ktora dlogosc fali jet
najbardizej rakotfoorcza sa podzielone)

> Czy
> szanowne grupowiczki moga pomoc?

jak ja jestem grupowiczka to ty jestes kszywa laska :P

Pozdrawiam.
--
RusH // [692-95-30-05 tylko SMS]
http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P