[Gdzie] szpital z oddzialem laryngologicznym w Warszawie

1. Data: 2005-09-15 10:07:35

Temat: [Gdzie] szpital z oddzialem laryngologicznym w Warszawie
Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

dostalem skierowanie do szpitala na oddzial laryngologiczny. Ktory szpital
polecilibyscie w Warszawie?

pozdrowienia
piotrek

2. Data: 2005-09-15 10:59:14

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
> dostalem skierowanie do szpitala na oddzial laryngologiczny. Ktory szpital
> polecilibyscie w Warszawie?

Litewska,Dziekanow(to tuz za Wawka)

Magda

3. Data: 2005-09-15 12:13:29

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Sep 2005 12:07:35 +0200, *pit.*
<news:dgbh5u$fvj$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Witajcie,

> dostalem skierowanie do szpitala na oddzial laryngologiczny. Ktory szpital
> polecilibyscie w Warszawie?

Nie byłam nigdy w szpitalu na laryngologii, ale polecam szpital przy ul.
Stępińskiej.

--
Kaja

4. Data: 2005-09-15 12:14:14

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Sep 2005 12:59:14 +0200, *Mrówka* <news:dgbk52$b9v$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> Użytkownik "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

> Litewska,Dziekanow(to tuz za Wawka)

To są szpitale dla dzieci.

--
Kaja

5. Data: 2005-09-15 12:46:25

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> To są szpitale dla dzieci.

Oj sorki,pochrzanilo mi sie ze odpisuje na psd :)

Magda

6. Data: 2005-09-15 18:35:44

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Nie byłam nigdy w szpitalu na laryngologii, ale polecam szpital przy ul.
> Stępińskiej.

ale laryngologia na Stępińsiej jest teraz zamknięta (jakiś remont, czy
czyszczenie oddziału)

pzdr
murek

7. Data: 2005-09-15 19:41:24

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Sep 2005 20:35:44 +0200, *murek*
<news:dgcetq$sig$1@achot.icm.edu.pl> napisał(a):

> ale laryngologia na Stępińsiej jest teraz zamknięta (jakiś remont, czy
> czyszczenie oddziału)

Nie wiedziałam. Myślę, ze to chwilowe. Zresztą chyba i tak trzeba iść
najpierw do ordynatora i on wskaże termin, więc trzeba czekać.

--
Kaja

Krwiak.
niedotrzymywanie moczu?upławy?
Wyraźnie wyczuwalny puls w jamie brzusznej.
mleko krowie
Biofeedback