Gdzie te mikroby?

1. Data: 2022-11-23 19:07:42

Temat: Gdzie te mikroby?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No gdzie?!
Gdzie?
No gdzie?!

Ni ma ni ma ni ma ni ma
Jeeeeeeeeeaaaahhhhhh!

Wzięły i znikły, tak zwyczajnie się zmówiły i się równocześnie skończyły
??? - kolejne ściemy sanitarystyczne nie wytrzymały konkurencji z III
WOJNĄ ŚWIATOWĄ.

Przyszedł walec i wyrównał - odsiał prawdę spośród gówna.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-11-23 21:20:13

Temat: Re: Gdzie te mikroby?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2022 o 19:07, XL pisze:
> Gdzie te mikroby? Je je je,

Odwiedź jakąkolwiek przychodnię, gdzie przyjmuje lekarz rodzinny, to
zobaczysz. Pękają w szwach.

--
Ewa

3. Data: 2022-11-23 21:21:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2022 o 19:07, XL pisze:
> Gdzie te mikroby? Je je je,
> prawdziwe" takie?

Nawet ja miałam covid, je je jeśli Cię to pocieszy.

--
Ewa

4. Data: 2022-11-23 23:00:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Odwiedź jakąkolwiek przychodnię, gdzie przyjmuje lekarz rodzinny, to
> zobaczysz. Pękają w szwach.

No pewnie! Jak zawsze o tej porze ?

Twój umysł potrafi operować tylko na dosłownościach. To tragiczne.

6. Data: 2022-11-23 23:07:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nawet ja
> miałam covid, je je jeśli Cię to pocieszy.

Jasne, przecież po to się szczepisz, żeby go mieć, nieprawdaż??

PS. Ta Twoja dosłowność w traktowaniu szerszych znaczeń jest tragiczna i co
gorsza z wiekiem się pogłębia...

5. Data: 2022-11-23 23:07:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Odwiedź jakąkolwiek przychodnię, gdzie przyjmuje lekarz rodzinny, to
> zobaczysz. Pękają w szwach.

No pewnie! Jak zawsze o tej porze ?
A teraz tłoczą się tam szczepieni.

PS. Twój umysł potrafi operować tylko na dosłownościach. To tragiczne.

7. Data: 2022-11-24 14:16:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2022 o 23:07, XL pisze:

> Jasne, przecież po to się szczepisz, żeby go mieć, nieprawdaż??

Nie. Szczepię się po to, by nie tłoczyć się w przychodniach albo w
szpitalach. O, i nie mam dzięki potrzeby brania serii antybiotyków ani
prania dżinsów w 90 stopniach. ;-P

> PS. Ta Twoja dosłowność w traktowaniu szerszych znaczeń jest tragiczna i co
> gorsza z wiekiem się pogłębia...

Tragiczna, ale naprawdę tragiczna, jest Twoja skłonność do uznawania
własnych urojeń za jedyną prawdę obowiązującą, tudzież obserwacji z
własnego wąskiego podwórka za ogólny stan rzeczy.

--

Ewa

8. Data: 2022-11-24 14:44:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2022 o 14:16, FEniks pisze:

> Nie. Szczepię się po to, by nie tłoczyć się w przychodniach albo w
> szpitalach. O, i nie mam dzięki

temu

9. Data: 2022-11-24 15:11:06

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-11-24 o 14:16, FEniks pisze:

> Nie. Szczepię się po to, by nie tłoczyć się w przychodniach albo w
> szpitalach. [...]

Jakieś punkty byś zdobyła w familiadzie za taką odpowiedź ;)

PD

10. Data: 2022-11-24 16:25:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> Jakieś punkty byś zdobyła w familiadzie za taką odpowiedź ;)

Nagrodę pocieszenia ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!
Jak znikło Wapno.
To Niemcy blokują KPO.
Powietrzna eskorta reprezentacji na Mundial.
IKEA jest be, tak!