Gdzie w Lodzi kursy projektowania stron www, grafiki komputerowej i programowania, dla niepelnosprawnych?

1. Data: 2001-02-04 22:18:27

Temat: Gdzie w Lodzi kursy projektowania stron www, grafiki komputerowej i programowania, dla niepelnosprawnych?
Od: "bh90210" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem 29-latkiem z Lodzi, po Dzieciecym Porazeniu Mozgowym. Znam dobrze
jezyk angielski, potrafie obslugiwac komputer, od czterech lat korzystam z
Internetu. W tym roku chcialem sie zapisac na kurs projektowania stron www,
grafiki komputerowej lub programowania, ale nie wiem czy (i gdzie) w Lodzi
sa organizowane takie
szkolenia i przez jaka instytucje. Dzwonilem do Rzecznika Osob
Niepełnosprawnych, ktory powiedział mi, ze takie kursy przekwalifikowujace
sa tylko organizowane tylko dla bezrobotnych, zarejestrowanch w Biurze
Posrednictwa Pracy. Ja na "nieszczescie" pracuje i taki kurs mi sie nie
nalezy. Dzwonilem do Lodzkiego Stowarzyszenia Inwalidow Ruchu, ale tam mogli
mi zaoferowac tylko podstawowy kurs obslugi komputera, ktory juz dawno
skonczylem. Wyslalem mail'a do Fundacji Matematykow Niepelnosprawnych
Ruchowo. Oni organizuja takie kursy, ale w Wa-wie, a ja nie moge rzucic
roboty.
O kursach w Lodzi nic nie wiedza, kazali mi sie rozejrzec, czy nie mozna by
takiego kursu zorganizowac w moim miescie.
Moze ktos z szanownych grupowiczow wie czy (i gdzie) takie szkolenia
organizuja w Lodzi? Jakie dokumenty trzeba zlozyc? Ile taki kurs kosztuje?

bede wdzieczny za informacje

Marcin Szymanski

b...@p...onet.pl
ICQ UIN: 71551881
Odigo:2021565
Yahoo Messanger: nicram1

2. Data: 2001-02-05 06:46:23

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Przegladaj gazety. Ja niedawno dzwonilem do i kurs kosztowal ok 300 zl za
40 godz.
Byl kurs podstawowy i dla zaawansowanych. Jak zobacze w gazecie to dam
znac, tym bardziej ze oni zaczynali w polowie lutego
poz.
Arek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

3. Data: 2001-02-05 11:07:49

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Agencja Reklamowa organizuje kurs Grafiki komp, i WWW tel.lodz 637 26 34
ogloszenie z dzisiejszej GW
pozdr.
Arek

4. Data: 2001-02-05 14:09:53

Od: "bi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Twoim miejscu www uczyl sie sam. Podgladaj inne strony i w ten sposob
nauczysz sie wiecej niz na kursie. Jak myslisz tylko o HTML to jeszcze
zalatw sobie jakis dobry program graficzny na poczatek np Paint Shop Pro 7.
Ja kiedys z niego korzystalem, przesiadlem sie na Photo Shop 6, uwazam ze
jest o wiele lepszy i ma wiecej mozliwosci tzn. nie jestes ograniczony do
kilku filtrow. No to znasz moje zdanie.

c u l8r

5. Data: 2001-02-06 07:57:49

Od: rl <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj znaleźć coś w necie jest sporo kursów html ,dhtml na stronach www
nie płacisz a efekt jest podobny tylko trzeba być bardziej zdyscyplinowanym.

6. Data: 2001-02-06 19:51:38

Od: "Marcin Łangowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bh90210" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moze ktos z szanownych grupowiczow wie czy (i gdzie) takie szkolenia
> organizuja w Lodzi? Jakie dokumenty trzeba zlozyc? Ile taki kurs

Jeśli szukasz kursu odwiedź www.pckurier.pl/html/
Ja niedawno zacząłem.

Powodzenia

--
Marcin
m...@p...onet.pl

IGNORE WEB PORNO 100% GRATIS(SIN ENGAŃOS) - FREE SEX SITE Porno Web by Jose
Powrot
Z raportów policyjnych i sądowych
Simlock z Motoroli M3688
ZUS- tryb odwoławczy