Gdzie w W-wie części do starych kuchenek?

1. Data: 2002-07-11 07:41:41

Temat: Gdzie w W-wie części do starych kuchenek?
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Posiadam starą kuchenkę o jakimś dziwnym oznaczeniu R-313 (nie znam
producenta). Nie chcę narazie kupować nowej bo ta jeszcze dobrze mi służy
oprócz tego że ruszt na którym stawia się garnki już się trochę powyginał.
Może znacie w Warszawie sklep z częściami do starych kuchenek?
Z góry dziękuję za pomoc
Darek

1. Data: 2002-07-16 19:34:45

Temat: Re: Gdzie w W-wie części do starych kuchenek?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Jul 2002, Darek wrote:

> [...]
> oprócz tego że ruszt na którym stawia się garnki już się trochę powyginał.
> Może znacie w Warszawie sklep z częściami do starych kuchenek?

Z tego co pamiętam, kuchenka gazowa nie powinna być używana dłużej niż 20
lat. Ja osobiście trochę bałbym się starszej...

Pozdrawiam,

Alojzy

Edbud - Wasze opinie o developerze ?
Listwy m/y sciana a sufitem...