Gdzie w Warszawie...

1. Data: 2002-11-18 07:33:47

Temat: Gdzie w Warszawie...
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram się jutro do Wa-wy i proszę o radę gdzie warto zajechać, chciałabym
kupić trochę włóczki.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-11-18 09:19:59

Temat: Re: Gdzie w Warszawie...
Od: "Luisa" <l...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

na ul. Śniadeckich, przy placu Konstytucji jest bardzo dobra pasmanteria
Soho. Duży wybór jest także w pasmanterii w Galerii Mokotów, ale tam jest
drożej.
Mam też swój ulubiony punkt: lumpex na bazarku przy Wołoskiej, róg Odyńca
(niedaleko Galerii Mokotów) :))) W sobotę spędziłam tam chyba pół godziny,
facet ma cały wór włóczek, po 4 zł motek!
Udanych zakupów,
Luiza

1. Data: 2002-11-19 01:05:21

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luisa wrote:
> [...]
> (niedaleko Galerii Mokotów) :))) W sobotę spędziłam tam chyba pół godziny,
> facet ma cały wór włóczek, po 4 zł motek!

Na Śniadeckich też nie najtaniej :( i przygotuj się na spory tłok. Na
pewno warto wybrać się do naszego ulubionego Pana w Hali Polskiej na ul.
Kolejowej (to tuż koło Dworca Głównego i Warszawa Ochota)- popatrz
zresztą do archiwum, jest tam trochę opinii :), jest też niezła
pasmanteria w pasażu przy Targowej, niedaleko dawnego pedetu.
Owocnej wycieczki!
J.

1. Data: 2002-11-20 11:40:09

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luisa" <l...@c...com> napisał w
wiadomości news:arab4p$n8p$1@news.gazeta.pl...

> na ul. Śniadeckich, przy placu Konstytucji jest bardzo dobra pasmanteria
> Soho.

Byłam tam wczoraj. Aż dostałam oczopląsu... Ja nie wiedziałam, ze tego jest
aż tyle...
I na dodatek kupiłam to, po co pojechałam, a mianowicie włóczkę, której mi
brakło i nie było jej już tak gdzie wcześniej kupowałam... A tam były
dokładnie 2 motki, czyli tyle ile potrzebowałam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Krochmal w spray'u