Gdzie w Wawie dobra kosmetyczka? (klopoty z cerą)

1. Data: 2003-07-08 17:08:31

Temat: Gdzie w Wawie dobra kosmetyczka? (klopoty z cerą)
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przepraszam, może ten temat był już poruszany, ale chciałabym wybrac się na
oczyszczanie cery, a za bardzo nie wiem, które gabinety w Warszawie są dobre.
Mam okropną cerę-mieszaną i do tego robią mi się krostki :(
Czy w ogóle powinnam się wybrać na taki zabieg czy może są inne sposoby
poradzenia sobie z taką cerą? Jakie są koszty?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Monia

1. Data: 2003-07-08 19:10:42

Temat: Re: Gdzie w Wawie dobra kosmetyczka? (klopoty z cerą)
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl wrote:

> [...]
> Czy w ogóle powinnam się wybrać na taki zabieg czy może są inne sposoby
> poradzenia sobie z taką cerą? Jakie są koszty?

Oczyszczanie na pewno nie zaszkodzi, a przy okazji kosmetyczka moze
doradzic, czego uzywac w domu, albo dac jakies fajne probki.

Ja od prawie czterech lat chodze do pani Marty - teraz w Jean-Claude
Biguine w Galerii Centrum (tel 551-46-71), ta druga kosmetyczka tam tez
jest bardzo rozsadna. Wychodzi to niestety ciut powyzej 100zl, ale
warto: nawet na mojej hiperdelikatnej skorze nastepnego dnia juz nic nie
widac, a kosmetykow uzywaja naprawde dobrych.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

farba do wlosow - zloto miodowy