Gdzie w tym kraju duże okulary?

1. Data: 2007-05-19 21:53:32

Temat: Gdzie w tym kraju duże okulary?
Od: Hautameki <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, szukam dużych męskich okularów typu "muchy", oczywiście
nie żadne podróby, tylko coś porządnego. Jestem załamany, w sklepach
gł. okulary sportowe, u optyka sama "drętwota" dla panów w wieku 50
lat, oprawki gł. druciane. Internet - głucho, same kaszaloty.

Szukam czegoś takiego http://tiny.pl/dbm3 lub takiego http://tiny.pl/dbgq

Możecie cos poradzić?

2. Data: 2007-05-20 06:39:24

Temat: Re: Gdzie w tym kraju duże okulary?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości

Hautameki, ty i tu? :). Przed chwilą czytałam APRO i przez moment miałam
wrażenie deja vu :D.

Maja

3. Data: 2007-05-20 08:44:00

Od: Hautameki <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 08:39, "sq4ty" <a...@W...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Hautameki, ty i tu? :). Przed chwilą czytałam APRO i przez moment miałam
> wrażenie deja vu :D.

ho ho ho, co za spotkanie, witam, całują w rączkę ;-) Tak, to ja, mam
problem, bo już nie wiem gdzie szukać tych okularów ;-(

4. Data: 2007-05-20 10:16:47

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

EOS na Amazonie mozesz sciagnac...a najblizszy sklep w Rumunii ;-)
ale te drugie mozesz sobie z dostawa do domu zamowic, wiec jaki problem?

h.

Zdejmowanie szkieł
Nowe spodnie ktore farbuja
Oczyszczanie twarzy ultradzwiękami.