Gdzie zamowic?

1. Data: 2003-06-02 11:12:43

Temat: Gdzie zamowic?
Od: "Anka" <n...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po wielu pozytywnych opiniach na temat kosmetykow z firmy Lancome, chcialam
sobie sprawic male co nieco.
Jednak w miejscowosci w ktorej mieszkam nie ma zadnych punktow sprzedazy
tych "specyfikow".
Tak wiec zna ktos sprawdzona strone internetowa, ktora zajmuje sie
rozprowadzaniem tych kosmetykow (fajnie by byly gdyby istniala mozliwosc
zamowienia probek,w celu sprawdzenia jakosci,gdyz kosmetyki te sa dosyc
drogie,a nie chcialabym sie rozczarowac).

Z gory dziekuje :))))

Pozdrowienia
-AnkA-

1. Data: 2003-06-02 11:50:28

Temat: Re: Gdzie zamowic?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <n...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zamowienia probek,w celu sprawdzenia jakosci,gdyz kosmetyki te sa dosyc
> drogie,a nie chcialabym sie rozczarowac).

marka Lancome jest dosyc droga marka a o probki trzeba walczyc we wszystkich
perfumeriach ,radze sprawdzic na allegro tam mozna dostac wszystko.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-06-02 19:13:54

Temat: Odp: Gdzie zamowic?
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana <p...@w...pl> w wiadomości do grup

> marka Lancome jest dosyc droga marka a o probki trzeba walczyc we
wszystkich perfumeriach

Nie sadze, by trzeba bylo walczyc, po prostu sie o nie prosi.

> radze sprawdzic na allegro tam mozna dostac wszystko.

Sprawdzalam ostatnio Allegro, co do podkladow na przyklad, ktore mnie akurat
interesowaly, maja bardzo cienki wybor.
Pozdrawiam,

Gosia

1. Data: 2003-06-02 19:19:55

Temat: Re: Odp: Gdzie zamowic?
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>wszystkich perfumeriach
>
>Nie sadze, by trzeba bylo walczyc, po prostu sie o nie prosi.

Zgadzam sie, ja nigdy nie mialam problemow z Lancome.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

rozczarowanie Kolastyną (balsam brązujący)
szampon YR vs Wella...
mikstura na wlosy z Cosmopolitan
krem nawilzajacy z filtrem UV?
nowy tusz Avonu?