Gdzie zlozyc wniasek o wyjazd do sanatorium - Kraków

1. Data: 2005-03-18 19:29:25

Temat: Gdzie zlozyc wniasek o wyjazd do sanatorium - Kraków
Od: "paky" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dowiedzialem sie ze od lekarza sie wszystkiedo dowiem i co, tylko wypelnil
mi wniosek a nawet nie pamieta gdzie to sie teraz sklada, poj@$@ chora
sprawa - chory lekarz

jesli ktos wie prosze o pomoc

2. Data: 2005-03-19 09:00:49

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paky"

> Witam
> Dowiedzialem sie ze od lekarza sie wszystkiedo dowiem i co, tylko wypelnil
> [...]

Chyba tak jak teraz wszystko to i chyba wniosek o wyjazd do sanatorium
trzeba zaniesc do NFZ bo tylko on odpowiada teraz za wszystko.

Powoli sprawdza sie stara zasada: "Jesli ktos odpowiada za wszystko to
znaczy, ze nie odpowiada za nic".

Leszek

3. Data: 2005-03-19 14:55:24

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paky" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Dowiedzialem sie ze od lekarza sie wszystkiedo dowiem i co, tylko wypelnil
> mi wniosek a nawet nie pamieta gdzie to sie teraz sklada
(...)
-------------
W obecnej sytuacji nie obowiązuje rejonizacja leczenia , bowiem pacjent sam
może wybrać sobie odpowiednie ze wskazaniem lekarzowi sanatorium lub
szpital, by móc się w nim leczyć.Lekarz, wypełniając wniosek powinien
wskazać na nim juz adresata (jednostkę leczniczą)...Czy musi to być
koniecznie sanatorium?, przecież, w nim jest odpłatnie każdy dzień pobytu
plus zabiegi... Ale to już jest kwestia wyboru i komfortu...

Dużo jest jednostek leczniczyć mających status szpitala, wykonujących
zabiegi rehabilitacyjne, a za pobyt w nich się nie płaci...może czasem
sporadycznie za jakiś rodzaj zabiegu...Lekarz specjalista wypisuje wniosek
do szpitala, pomija się wówczas NFZ, a wniosek składa się bezpośrednio w
danym szpitalu, ustalając termin pobytu...

Jak wiadomo każdy szpital wykonuje odpowiednie dla niego rehabilitację, w
zależności od rodzaju schorzenia...Więc zorientuj się, w którym szpitalu w
Krakowie są przeprowadzane rehabilitacje z Twoim schorzeniem i gdzie się
czeka najkrócej, a wówczas wskazując lekarzaowi konkretny adres złożysz
sobie wniosek i po problemie...
Może to być również, inny region niz Małopolska...
----
Bogusława

[spam] Sprzedam Renault Clio
Mama
Tworze system wpomagajacych niewidomych i mam kilka pytan.
propozycja pracy