Gdzie znajdę przepisy z programu "Domowa kawiarenka"

1. Data: 2006-05-19 12:35:03

Temat: Gdzie znajdę przepisy z programu "Domowa kawiarenka"
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

??
Kasia

2. Data: 2006-05-19 17:35:46

Od: "-=Elwood=-" <e...@s...wytnij.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu zanim zapytasz użyj Google. To nie zabija. Pamiętaj myślenie ma
przyszłość!

http://www.gellwe.pl/e4u.php/1,ModPages/ShowPage/16
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=24121&w=290
24831

-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0620-3, 2006-05-19
Przetestowano na: 2006-05-19 19:35:46

3. Data: 2006-05-19 22:18:28

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Te przepisy są nieciekawe. To, co z nich wychodzi jest do czterech, w
przybliżeniu, liter. Próbowałem robić już kilka wypieków według tych
przepisów, ale prawie zawsze wychodziły miernie - delikatnie podsumowując.
Tylko jedno ciasto, pijany Izydor, było takie jak trzeba.
Krótko mówiąc odradzam. To są bardzo uproszczone przepisy, dające nieciekawe
efekty. A koszty niektórych są znaczące.

waldek
===

4. Data: 2006-05-20 18:53:17

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

-=Elwood=- napisał(a):
> Kasiu zanim zapytasz użyj Google. To nie zabija. Pamiętaj myślenie ma
> [...]
Znam te strony niestety one nie sa kompletne...
A poszukuje lodow waniliowych ktore robil ten facet..
Kaisa

5. Data: 2006-05-21 23:35:55

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 20 mai 2006 ŕ 00:18:28, dans <e4lg8a$3oi$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez :

> [...]
> Krótko mówiąc odradzam. To są bardzo uproszczone przepisy, dające nieciekawe
> efekty. A koszty niektórych są znaczące.

Moge tylko poprzec, te przepisy bezdennie bezdenne.

Tutaj np. ten "Pascal" proponuje potrawe piknikowa na ktora trzeba
zabrac... toster :

http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid2
82/

Jezeli choszi o kompozycje to tysz sie nic kupy nie trzyma.
W ogole zastanawiam sie czy ten "Pascal" ne jest wymyslonym od
specjalistow Knor*a wytworem marketingowym.

Ewcia

--
Niesz

6. Data: 2006-05-22 06:18:48

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. schrieb:

> Tutaj np. ten "Pascal" proponuje potrawe piknikowa na ktora trzeba
> zabrac... toster :
>
> http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid2
82/

a rowerek do jego zasilania też ? ;-)

> Jezeli choszi o kompozycje to tysz sie nic kupy nie trzyma.
> W ogole zastanawiam sie czy ten "Pascal" ne jest wymyslonym od
> specjalistow Knor*a wytworem marketingowym.

jest, jak najbardziej. Tu też jest parę takich programów. Szczególnie
Kno** jest upierdliwy.

Widzę, że doleciałaś na miejsce ;-)

Waldek

7. Data: 2006-05-22 07:21:24

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Tutaj np. ten "Pascal" proponuje potrawe piknikowa na ktora trzeba
> zabrac... toster :

No trzeba, aczkolwiek jeszcze można nauczyć się czytać, cytat ze strony:
"Na piknik, oczywiście, nie weźmiecie tostera, więc pajdy chleba można
przypalać palnikiem. "
Swoją drogą to chyba wolę toster niż palnik ;-) ale grzanki z grilla są
wyśmienite/

> [...]
> W ogole zastanawiam sie czy ten "Pascal" ne jest wymyslonym od
> specjalistow Knor*a wytworem marketingowym.

Ktoś za pracę musi płacić, reklamodawcy najłatwiej. Jak sobie wyobrażasz
ruch OpenSource w telewizji?

--
ZZ@private

8. Data: 2006-05-22 07:45:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar" <w...@i...de> wrote in message

82/

> a rowerek do jego zasilania też ? ;-)

> jest, jak najbardziej. Tu też jest parę takich programów. Szczególnie
> [...]

Witam!

Od lat tosty (grzanki) robiłem na patelni, nawet lepsze, bo mogłem
posmarować masłem lub innym tłuszczem, czego w tosterze nie da się zrobić...

Pozdrawiam!
Panslavista

9. Data: 2006-05-22 07:45:24

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> [...]
>
> Moge tylko poprzec, te przepisy bezdennie bezdenne.
>
> Tutaj np. ten "Pascal" proponuje potrawe piknikowa na ktora trzeba

Wszystko się zgadza oprócz tego, że "Domowa kawiarenka" to nie jest
program Pascala.

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

10. Data: 2006-05-22 07:53:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aniared" <a...@n...pl> wrote in message

> Wszystko się zgadza oprócz tego, że "Domowa kawiarenka" to nie jest
> program Pascala.
>
> --
> Ania
>
> http://aniared.blog.onet.pl

Przepisy Pascala są płatne i właściwie po za techologią (można zapisać na
dysk prosto z tunera) nie ma prawie nic "krytycznego", no może dla
początkujących, ale inna uwaga - jego potrawy nie są dla talentów
kulinarnych "inaczej"...

surowy kalafior
skorzonera
Francuski (czerwony) szpinak