Gdzie znaleźć sukienkę w Krakowie ??? :)

1. Data: 2004-06-02 20:41:54

Temat: Gdzie znaleźć sukienkę w Krakowie ??? :)
Od: Justyna Blajer <j...@j...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wybieram się niedługo na wesele i poszukuje skromnej/ładnej
sukienki do 250 zł. Chciałabym się dowiedzieć gdzie można w czymś
poprzebierać ( bo na rynku marny wybór ), dodam, że chodzi mi o sukienki
nie suknię balową :)

Justyna Blajer | j...@j...eu.org

1. Data: 2004-06-02 20:49:12

Temat: Re: Gdzie znaleźć sukienkę w Krakowie ??? :)
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jun 2004 22:41:54 +0200, in pl.rec.uroda Justyna Blajer
<j...@j...eu.org> wrote in :

> [...]
>sukienki do 250 zł. Chciałabym się dowiedzieć gdzie można w czymś
>poprzebierać ( bo na rynku marny wybór ), dodam, że chodzi mi o sukienki

ja sobie ostatnio kupiłam śmiesznie tanią kieckę z satyny w GC.
zajrzyj.

an//

1. Data: 2004-06-02 21:55:21

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Blajer" <
[...]

Butiki przy kazdym duzym sklepie (Plaza, Geant, Carrefour, M1),
setki sklepow przy Rynku...
Asia
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2004-06-03 07:57:16

Od: Justyna Blajer <j...@j...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jun 2004, AsiaS wrote:

> [...]
> nie suknię balową :)
>
> Butiki przy kazdym duzym sklepie (Plaza, Geant, Carrefour, M1),

Tak to prawda, ale chodziło mi bardziej o jakiś jeden/dwa duże być
może specjalizujące się w sprzedaży sukienek, gdzieś gdzie byłby naprawdę
_duży_ wybór ...

Justyna Blajer | j...@j...eu.org

1. Data: 2004-06-03 08:00:18

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Blajer wrote:
> [...]
> można w czymś poprzebierać ( bo na rynku marny wybór ), dodam, że
> chodzi mi o sukienki nie suknię balową :)

Sklep Dagnez na Starowiślnej (obok solarium, na przeciwko kina Uciecha).
Balowe są ale zwykłe też. Zobacz na wyprzedaże - można kupić ładną
sukienkę naprawdę tanio.
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-06-03 08:24:52

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM:

> Sklep Dagnez na Starowiślnej (obok solarium, na przeciwko kina Uciecha).
> Balowe są ale zwykłe też. Zobacz na wyprzedaże - można kupić ładną
> sukienkę naprawdę tanio.

To to: http://www.dagnez.com.pl/i_pl.html ? Przepiekne niektore.

Z ciekawosci - ile to jest "naprawde tanio" I jaka jakosc? Bo znalazlam
te strone szukajac slubnej, ale poniewaz do Krakowa daleeeko a slubna kiecke
bez mierzenia to jakos, hmm, nie bardzo - no i w tym ich sklepie internetowym
sa trzy na krzyz - to poprzestalam na slinieniu sie do monitora.

BA

1. Data: 2004-06-03 08:28:27

Temat: Re: Gdzie znaleŸć sukienkę w Krakowie ??? :)
Od: "Miśka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> ja sobie ostatnio kupiłam śmiesznie tanią kieckę z satyny w GC.
> zajrzyj.

O, a jaka ta kiecka, taka wizytowa bardziej? I powiedz gdzie tego szukać w
GC, niedługo bedę to może zajrzę i sprawdzę czy jest w ogóle coś ciekawego:)

Miśka

1. Data: 2004-06-03 08:43:30

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna wrote:
> To to: http://www.dagnez.com.pl/i_pl.html ? Przepiekne niektore.

To to:-)

> [...]
> kiecke bez mierzenia to jakos, hmm, nie bardzo - no i w tym ich
> sklepie internetowym sa trzy na krzyz - to poprzestalam na slinieniu

Noo... ceny są bardzo zróżnicowane - jest drogo - kilka tys zł ale
gorset + spódnica za 250 można kupić. Za 150 też kupisz sukienkę. Na
wyprzedażach nawet za 50:-)
W Krakowie mają zakład - wybór jest wieeelki (widziałam kilkaset sukien
w jednym miejscu, chyba po raz pierwszy aż tyle:-) (nie licząc magazynu
teatralnego) i robią poprawki jak trzeba. W Warszawie chyba też mają
sklep. Można coś sprowadzić.

1. Data: 2004-06-03 09:05:44

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Jun 2004 08:28:27 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda "Miśka"
<m...@N...gazeta.pl> wrote in :

>O, a jaka ta kiecka, taka wizytowa bardziej? I powiedz gdzie tego szukać w
>GC, niedługo bedę to może zajrzę i sprawdzę czy jest w ogóle coś ciekawego:)

Miśka, wszelki duch, a maile Ci odcięło?:)

kiecka wizytowa - dekolt w serek z przodu i z tyłu, czarna z czerwonym
fragmentem u góry. wiesz co, wykonam sobie w niej sesję, to Ci podeślę
zdjęcie. ale ogólnie bardzo tentego.

an//

1. Data: 2004-06-03 12:22:54

Od: "Miśka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> Miśka, wszelki duch, a maile Ci odcięło?:)

Nie, wszystko w miarę chodzi:)
No może nie do końca, prywatnie chodzą (do Ciebie też poszedł, masz?) tylko
z newsami mam problemy.

> kiecka wizytowa - dekolt w serek z przodu i z tyłu, czarna z czerwonym
> fragmentem u góry. wiesz co, wykonam sobie w niej sesję, to Ci podeślę
> zdjęcie. ale ogólnie bardzo tentego.

Mhmm. Czarna, lubię czarne. I jeszcze satynka, jak na moją wyobraźnię to
wszystko bardzo tentego:)A sesję zrób koniecznie.
Ja jakoś niebawem wybieram się do fryzjera, żeby sobie pióra nieco
podrasować.
Jak wyjdzie do rzeczy to też Ci się pochwalę:)

Miśka

[WAW] Gdzie Dermedic z filtrami?
Slodzenie herbat ziolowych (cukier, miod)
zamszowa kurtka - prasować?
antycelulitowe serum Eris - relacja prawie na żywo
Krem Wyszczuplajacy - Vichy