Genderze, grzmij, w trąby dmij!

1. Data: 2015-07-14 01:17:52

Temat: Genderze, grzmij, w trąby dmij!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://bebele.pl/sklep,kategorie,pkat,276,produkt,78
67-rodzina_lalek_plan_toys.html
...chyba że wmówisz (jak) komu gupiemu, Mądry Ty Genderze, że tu ojciec,
taki trochu niewyrośnięty, z matką, a córka z synem, się ciuchami
pozamieniali - i wszystko na tym obrazku git. Tylko co na to wszystko
związki jednopłciowe????
3333-)
--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław

2. Data: 2015-07-14 01:20:04

Temat: Re: Genderze, grzmij, w trąby dmij!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jul 2015 01:17:52 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> taki trochu niewyrośnięty, z matką, a córka z synem, się ciuchami
> pozamieniali - i wszystko na tym obrazku git. Tylko co na to wszystko

A tu? - producent to segregator (czarno)rasowy w czystej postaci :-)
http://bebele.pl/sklep,kategorie,pkat,276,produkt,78
66-rodzina_ciemnoskorych_lalek_plan_toys.html

3. Data: 2015-07-14 11:15:06

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:

> A tu? - producent to segregator (czarno)rasowy w czystej postaci :-)
> http://bebele.pl/sklep,kategorie,pkat,276,produkt,78
66-rodzina_ciemnoskorych_lalek_plan_toys.html

A jak tam murzynek Bambo? obronił się?
http://wpolityce.pl/polityka/147866-koniec-murzynka-
bambo-cenzorzy-z-unii-jednak-dopna-swego

MURZINEK BAMBO
W Africe miyszko Bambo, Murzinek,
Blank czorny, mały lokaty synek.
Czorno mo matka, łojca czornego,
Ujka i ciotka, dziadka i ... kozdego.
Mo piykno chałpa - by ją zbudować
trza mieć patyki, deski i trowa.
Bo przeca lepszyj chałpy nie trzeba
Jak sie rok caly hyc leje z nieba.
Bestoż to sagie są Afrykony
I mało kery je łobleczony.
Bestoż fest dużo se uszporują
Bo czopek, mantli...nic niy kupują.
Bambo Murzinek to mądry synek....
I niy mo w szkole samych jedynek.
Bo sie mądrości wkłodo do gowy
W swyj afrykońskij szkole ze trowy.
W szkole tyj niy ma ławek, tablicy
I gimnastycznyj sali - by ćwiczyć.
Tam wszyscy afrykońscy szkolorze
Mają sie od nos troszyczka gorzyj,
Bo brak im heftów, taszy z książkami,
Bestoż po piosku piszą palcami.
Lecz skuli tego tyż fajnie mają,
Bo im nic do dom niy zadowają!
Jak już Murzinki w szkole głód mają
To przerwa robią i se śniodają.
Ale niy mają tasz ze sznitami,
Ani sklepiku ze kołoczkami.
Głodny Murzinek se w las zaleci,
By se na drzewie fest pomaszkecić.
Może se urwać figi, daktyle
Lub po banany na drzewo wylyźć.
A jak go suszy to zamiast Coli
Na fest sie wielko palma wgramoli,
Kaj sie napije bardzo zdrowego,
Mlyczka z łorzecha kokosowego.
My tu na Śląsku, czy tam daleko,
Za siódmom górą, za siódmom rzeką...
Mieszkają ludzie - kożdy w swym domu
I to niy wadzi przeca nikomu,
Że jedyn jy kołocz a inny daktyle.
Porozmyślej o tym choćby przez chwilę!

4. Data: 2015-07-14 16:04:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
W gender nikt nie zamienia się ciuchami czy nie zmienia płci, oprócz tego że
debilizmy sekty zboków powtarzasz, co nie trzeba nawet już wyjaśniać bo polacy
wyśmiali te debilstwa, że baba jak nie jest w kuchni to jej siusior wyrasta bo robi
karierę. Tym bardziej to nie wiem co widzisz nie tak w tych lalkach ale psychiatria
dobrze sobie radzi z urojeniami.

5. Data: 2015-07-14 16:47:28

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:

> [...]
> kuchni to jej siusior wyrasta bo robi karierę. Tym bardziej to nie
> wiem co widzisz nie tak w tych lalkach ale psychiatria dobrze sobie

Psychiatria ze swoją farmakologią sprawia jedynie, że otępia ludzi albo
tez doskonali ich w oszukiwaniu psychiatrów.

Nie darmo psychoanaliza zajmuje się analizą kłamstwa chociaż ma
trudności ze zgłębieniem PRZYCZYNY dla której ludzi kłamią poczynając od
dzieciństwa.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

6. Data: 2015-07-14 16:53:15

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Penetrator pisze:

> Ikselka. W gender nikt nie zamienia się ciuchami czy nie zmienia płci,
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Urojenia czy halucynacje które tu przeżywa Ikselka, to zaburzony przepływ chemiczny w
mózgu, aby się nie lasował dobry jest barbituranek.

7. Data: 2015-07-14 17:55:06

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> siusior wyrasta bo robi karierę. Tym bardziej to nie wiem co widzisz nie
> tak w tych lalkach ale psychiatria dobrze sobie radzi z urojeniami.

Mi się wydaje że nie podoba się jej siermiężność tych ciuchów - nie
dostrzega że chodzi raczej o ich prostotę. Może oczekiwała jakichś
falbanek, koronek rodem z Victoria Secrets w ciuchach mamusi?

8. Data: 2015-07-14 19:30:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taki trochu niewyrośnięty, z matką, a córka z synem, się ciuchami
> pozamieniali - i wszystko na tym obrazku git. Tylko co na to wszystko

Może jakiś egzorcyzm, bo maści lecznicze już nie pomagają?

9. Data: 2015-07-14 20:17:46

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- ukryj cytowany tekst -
Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]

dostrzega że chodzi raczej o ich prostotę. Może oczekiwała jakichś
falbanek, koronek rodem z Victoria Secrets w ciuchach mamusi?

Mnie się wydaje że to rozbiera lalki, a facet nie miał kutasika, hemafrodyte jej
sprzedali. :)

PANSLAVISTO!
Ciotki naukowo
Zagadka :-)