Gerda - WX10

1. Data: 2006-06-16 19:25:14

Temat: Gerda - WX10
Od: "Max" <m...@n...spammm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w dniu dzisiejszym fachpwcy montowali mi drzwi Gerdy WX10, po zadyblowaniu
oscieznicy drzwi zamykaly sie bardzo lekko. Po zamurowaniu /dziwne/ cos sie
wydzarzylo i niestety drzwi zamykaja sie z lekkim trzasnieciem, same zamki
dzialaja idealne, drzwi sa wypoziomowane prawidlowo.
Fachowiec tlumaczy, ze to lekkie trzasniecie to normalne dla Gerdy, ale cos
mi sie nie chce wierzyc, a jak jest u was?
Prosze o opinie i sugestie co moze byc nie tak.

pozdr
maxx

2. Data: 2006-06-16 22:10:14

Temat: Re: Gerda - WX10
Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <m...@n...spammm> napisał w wiadomości
> [...]
> cos
> mi sie nie chce wierzyc, a jak jest u was?
> Prosze o opinie i sugestie co moze byc nie tak.

Mi pare dni temu zamontowali WX20. Zeby zamknac drzwi trzeba je poprostu
zatrzasnac. Najlepiej przyciagnac je z podniesiona klamka. I uwazam to za
prawidlowe dzialanie. Tam sa uszczelki, musza sie przeciez lekko scisnac
zeby dobrze przylegaly. Jesli wyciagniesz uszczelke to napewno tego oporu
nie bedzie.
Mam dwoje takich drzwi, dzialaja identycznie. A w domu mam Gerda "S" i jest
to samo.

Artur W.

3. Data: 2006-06-16 22:12:59

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <m...@n...spammm> napisał w wiadomości
> Witam,
> w dniu dzisiejszym fachpwcy montowali mi drzwi Gerdy WX10, po zadyblowaniu
> oscieznicy drzwi zamykaly sie bardzo lekko.

Jeszcze dodam ze moglo wtedy nie byc uszczelki choc moja Gerda WX20 miala je
zamontowane.

Artur W.

Proszę o pomoc!!!!!
Dachówka BRAAS - OKAZJA!
Malowanie TAPETOWANIE
[lato nad jeziorem] Domek letniskowy nad jeziorem!
(Lodz)Poszukiwany dobry cykliniarz-pilne