Germanexit!

11. Data: 2018-12-11 15:21:38

Temat: Re: Germanexit!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> Am 10.12.18 um 20:32 schrieb XL:
>> Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
>>> Am 09.12.18 um 21:59 schrieb XL:
>>>> https://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/17816-n
iemcy-opuszczaja-ue-berlin-zignorowal-wlasnie-orzecz
enie-trybunalu-sprawiedliwosci-ue?fbclid=IwAR0oI3YD8
kCgyyuZK_-S0RzRJOHRhXglHUsYSYtc1LM2naKmIi07PawJm4Q#.
W9WMaQjrNbE.facebook

> To byl cytat z podkladu muzycznego. Myslalem, ze wzglednie inteligentna
> osoba zrozumie go lub potrafi posluzyc sie np. googlem do tlumaczenia.

Nie bierzesz pod uwagę, że inteligentna osoba nie będzie ganiać po
tłumaczeniach i guglach tylko po to, aby UŁATWIĆ przekaz w swoim kierunku
osobie, która ją lekceważy. Słowem - nie mam żadnej motywacji do ruszenia
nawet palcem, aby dotarł do mnie przekaz od kogoś, komu też na tym nie
zależy.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974