Germanexit!

1. Data: 2018-12-09 21:59:47

Temat: Germanexit!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/17816-n
iemcy-opuszczaja-ue-berlin-zignorowal-wlasnie-orzecz
enie-trybunalu-sprawiedliwosci-ue?fbclid=IwAR0oI3YD8
kCgyyuZK_-S0RzRJOHRhXglHUsYSYtc1LM2naKmIi07PawJm4Q#.
W9WMaQjrNbE.facebook

LOL
--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2018-12-09 22:03:21

Temat: Re: Germanexit!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.12.2018 o 21:59, XL pisze:
> [...]
enie-trybunalu-sprawiedliwosci-ue?fbclid=IwAR0oI3YD8
kCgyyuZK_-S0RzRJOHRhXglHUsYSYtc1LM2naKmIi07PawJm4Q#.

Co to za chamstwo, aby prawo federacji państw miało _pierwszeństwo_
przed prawem państwa!

3. Data: 2018-12-09 22:08:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
W9WMaQjrNbE.facebook

> Co to za chamstwo, aby prawo federacji państw miało _pierwszeństwo_

No ale właśnie TU akurat jakoś niebałdzo ma. Taki wyjątek.
Chyba musimy Timmermansa na Niemcy nasłać, może się nimi zajmie i odczepi
od Polski :->

4. Data: 2018-12-10 11:27:14

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 22:03, pinokio pisze:
> [...]
W9WMaQjrNbE.facebook

> Co to za chamstwo, aby prawo federacji państw miało _pierwszeństwo_

Bo tylko w takim kształcie ma to sens. Dlaczego np ja się nie boje prawa
unijnego a jak słyszę p. Ziobrę to włosy na głowie mi się jeżą?

5. Data: 2018-12-10 13:56:19

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.12.18 um 21:59 schrieb XL:
> [...]
enie-trybunalu-sprawiedliwosci-ue?fbclid=IwAR0oI3YD8
kCgyyuZK_-S0RzRJOHRhXglHUsYSYtc1LM2naKmIi07PawJm4Q#.

Znowu stracony dzien! A tak sie cieszylem, ze zaoszczedze na wplatach
dla populistow ze Wschodu - jakies dwa miesiace oplat za prad, dwa
tankowania auta, skrzynka dobrego francuskiego wina itd.
Jakos to przezyje, a na razie

>Mein Mund war zu gross, mein Hirn zu klein
Ein falsches Wort, dann war es soweit.
Wer nicht hören will muss bezahlen;
also ging ich durch das Haus der Qualen. <

https://www.youtube.com/watch?v=mVWXQEKR6cc

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2018-12-10 18:01:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-12-09 o 22:03, pinokio pisze:

> Co to za chamstwo, aby prawo federacji państw miało _pierwszeństwo_
> przed prawem państwa!

To jest po to, gdyby jakiś kretyn dorwał się w jakimś federacyjnym
państwie do władzy i np. wprowadził przepisy, że lanie żony i dzieci
jest legalne.
Po pierwsze, bita żona i dzieci mają gdzie się zwrócić po pomoc.
Po drugie, groźba wyrzucenia takiego państwa z federacji (za
nieprzestrzeganie DOBROWOLNYCH umów, które zawarło przystępując do
federacji) skutecznie zniechęca (w mniejszym lub większym stopniu)
satrapów do wprowadzania debilnych przepisów, bo stracą korzyści z bycia
w federacji i społeczeństwo może się na takiego satrapę poważnie
wkurwić. Nic tak nie motywuje społeczeństwa do wypierdolenia rządzących
satrapów, jak wizja uderzenia po kieszeni.

Prawdopodobieństwo, że we wszystkich państwach federacyjnych
jednocześnie będą rządzić dyktatorzy i w ramach tej federacji się
dogadają, jest niewielkie. Dlatego przynależność danego państwa do
federacji jest korzystne dla obywateli takiego państwa. Federacja zanim
wywali z federacji państwo rządzone przez dyktatora, przynajmniej
spróbuje takiego dyktatora przywołać do porządku.

Obecnie możesz to zaobserwować na własne oczy.

Ja pierdolę... dorosły człowiek, a nie ogarnia elementarnych podstaw i
trzeba mu takie rzeczy tłumaczyć...

Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-12-10 20:32:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> Ein falsches Wort, dann war es soweit.
> Wer nicht hören will muss bezahlen;
> also ging ich durch das Haus der Qualen. <

Tu jest polska grupa - chcesz rozmawiać, mów po polsku.

8. Data: 2018-12-10 21:33:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ein falsches Wort, dann war es soweit.
> Wer nicht hören will muss bezahlen;
> also ging ich durch das Haus der Qualen

????

9. Data: 2018-12-11 12:43:00

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.12.18 um 20:32 schrieb XL:
> [...]
kCgyyuZK_-S0RzRJOHRhXglHUsYSYtc1LM2naKmIi07PawJm4Q#.
W9WMaQjrNbE.facebook

> Tu jest polska grupa - chcesz rozmawiać, mów po polsku.

To byl cytat z podkladu muzycznego. Myslalem, ze wzglednie inteligentna
osoba zrozumie go lub potrafi posluzyc sie np. googlem do tlumaczenia.

A to zrozumiale? Piekne to byly czasy!
https://www.youtube.com/watch?v=nrIPxlFzDi0

>I can't get no satisfaction
I can't get no girl reaction
'Cause I try and I try and I try and I try
I can't get no, I can't get no<

10. Data: 2018-12-11 12:46:05

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.12.18 um 21:33 schrieb XL: