Gigantyczne szkła w okularach

1. Data: 2006-11-10 16:34:57

Temat: Gigantyczne szkła w okularach
Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ja mam z tym zrobić, moje szkła od okularów są strasznie grube (+7).
Wyglądam przez to trochę bez sensu mam takie wielkie wyłupiaste oczy, czy
jest na to jakis sposób? Czy w ogle robi się juz jakieś szkła któe są
wysokimi plusami a nie są tak strasznie głębokie?

2. Data: 2006-11-10 16:51:51

Temat: Re: Gigantyczne szkła w okularach
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 10 Nov 2006 16:34:57 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> [...]
> jest na to jakis sposób? Czy w ogle robi się juz jakieś szkła któe są
> wysokimi plusami a nie są tak strasznie głębokie?

Przespaceruj się do dowolnego salonu optycznego. Uzyskasz wyczerpującą
informację na temat szkieł (szkło, plastik, plastik szlifowany)
dostępnych do tego typu wady.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

3. Data: 2006-11-11 11:51:19

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):
> Co ja mam z tym zrobić, moje szkła od okularów są strasznie grube (+7).

Poproś dobrego optyka o dobranie soczewek kontaktowych - one są
niewidoczne, a Twoije oczy odzyskają wyraz. Jeśli wada jest bardzo
duża, być może jest możliwość zastosowania kombinacji soczewek
kontaktowych na gałce ocznej i szkieł optycznych w okularach i te
szkła wtedy nie muszą być aż tak grube.

4. Data: 2006-11-11 12:09:03

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
Dla podtrzymania na duchu powiem Ci, że moja córka ma wadę -6 i nosi
tylko miękkie soczewki kontaktowe, bez okularów. Kiedy nosiła
okulary, jej oczy straciły wyraz, stały się jakby bezbarwne i
zmętniałe, nad czym bardzo bolałam, bo córka z natury ma wielkie,
piękne, zielone i błyszczące oczyska. Po krótkim czasie noszenia
soczewek kontaktowych oczy znowu nabrały barw i wyrazu, nie mówiąc o
tym, że komfort życia i uroda na tym zyskały. Namawiam Cię, zrób
to :-)
Zobaczysz, jak można żyć bez okularów :-)
Zupełnie inny świat.
Nie daj się już nigdy namówić na okulary.

5. Data: 2006-11-11 12:25:53

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-11 13:09:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *i...@w...pl* skreślił te oto słowa:

> Nie daj się już nigdy namówić na okulary.

Ale nie jestes okulistą, prawda?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

6. Data: 2006-11-11 15:16:20

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Ale nie jestes okulistą, prawda?
Nie, jestem jeszcze okularnikiem. Ale już niedługo :-)
Z okulistami mam dłuuuuuuuuugie doświadczenia, nie zawsze pozytywne -
nawet rzadko pozytywne.
Z okularami także :-(

7. Data: 2006-11-11 15:46:58

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-11 16:16:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Nie, jestem jeszcze okularnikiem. Ale już niedługo :-)
> Z okulistami mam dłuuuuuuuuugie doświadczenia, nie zawsze pozytywne -

Wiec nie pisz nikomu, ze ma nie dac sobie wcisnac okularów.
Bo raz, że soczewki to nie jest cudowne remedium na kazdy problem z oczami
(i dlatego takie decyzje podejmuje się razem z lekarzem, a nie po
przeczytaniu postu jakiegos anonima na grupie dyskusyjnej), a dwa, że tak
jak pisała Zu, można miec sporą wadę, i dzieki odpowiednim szkłom może to w
ogole nie wpływac na wygląd oczu zza szkieł.

8. Data: 2006-11-11 17:46:10

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 11 Nov 2006 16:46:58 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@p...org> i powiedziała:

> a dwa, że tak
> jak pisała Zu, można miec sporą wadę, i dzieki odpowiednim szkłom może to w
> ogole nie wpływac na wygląd oczu zza szkieł.

Ja tylko skromnie dodam, że ja, na ten przykład, w okularach wyglądam
ładniej niż bez (sporo świadków płci obojga) i chociażby z tego powodu
przejście na szkła kontaktowe rozważam co najmniej leniwie. A rozważam
tylko dlatego, że szkła sens mają np. na basenie lub na koncercie, gdzie
ciężko się podskakuje w okularach, a bez z drugiej strony ni cholery nie
widać.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

9. Data: 2006-11-11 17:56:08

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-11 18:46:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Małgorzata Krzyżaniak* skreślił te oto słowa:

> [...]
> ładniej niż bez (sporo świadków płci obojga) i chociażby z tego powodu
> przejście na szkła kontaktowe rozważam co najmniej leniwie.

No ja podobnież. I do tego, w oczy nie kłują cienie pod oczami ;)
A porzadnie wycieniowane szkła sprawiają, że przy dużym minusie nadal mam
oczy, a nie miejsce, gdzie zwykle znajdują się oczy :)

> A rozważam
> tylko dlatego, że szkła sens mają np. na basenie lub na koncercie, gdzie
> ciężko się podskakuje w okularach, a bez z drugiej strony ni cholery nie
> widać.

Korzystam w takich wypadkach z jednodniowek z Vision Express, bo sa całkiem
przyjemne, a nei powalają ceną.
I tak generalnie jak mam ochote po prostu zaszaleć mocnym efektownym
makijażem oczu. Soczewki przed imprezą do oczu, po do kosza. Bez bawienia
się w mycie, czyszczenie...
I to optymalne rozwiązanie :)

10. Data: 2006-11-11 20:27:48

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Wiec nie pisz nikomu, ze ma nie dac sobie wcisnac okularów.

Czy aby nie jesteś okulistą? Takim od "dwojga w cenie jednych" i od
zniżki "ile lat, tyle procent"?

> Bo raz, że soczewki to nie jest cudowne remedium na kazdy problem z oczami

Jest. Na dużą wadę plusową lub minusową na pewno.
Ograniczeniem jest nietolerancja soczewek, ale to jest do
przećwiczenia i sprawdzenia.
Poza tym soczewek nie nosi się przy pewnych wadach wzroku, które
akurat u inicjatorki watku nie występują, więc czemu tak uparcie
chcecie odwieść ją od tych soczewek? Na szczęście jeśli trafi do
dobrego okulisty, na pewno ten poleci jej odpowiednie soczewki, więc
wasze wypowiedzi nie mają na to żadnego wpływu.
Odkąd moje OBIE córki noszą soczewki kontaktowe, jestem do tego
wynalazku absolutnie przekonana. A noszą je od 5 lat z powodzeniem.

> jak pisała Zu, można miec sporą wadę, i dzieki odpowiednim szkłom może to w
> ogole nie wpływac na wygląd oczu zza szkieł.

Tak, tylko na te "piękne" doły od okularów po obu stronach nosa i
na wygląd oczu BEZ szkieł - rozmyte tęczówki, mrużenie oczu itp.
Mam to, znam to, już niedługo na szczęście.

EGIPT sharm el sheikh
Moje zakupy
Pomoc Kobiet, mile widziana :-)
Cast "Al-Bandaluz"