Gimnazja z klasami integracyjnymi ?

1. Data: 2008-04-29 15:38:51

Temat: Gimnazja z klasami integracyjnymi ?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnienie w gimnazjum klasy tzw. integracyjnej obniża znacząco poziom całej
szkoły?
Czy tych ustawowych pięciu "orłów" w każdym z trzech roczników (a to juz 15 sztuk w
szkole!)negatywnie wpływa na
atmosferę i poziom całego gimnazjum?
THX

2. Data: 2008-04-29 15:44:07

Temat: Re: Gimnazja z klasami integracyjnymi ?
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnienie w gimnazjum klasy tzw. integracyjnej obniża znacząco poziom
> całej szkoły?

Poziom w jakim sensie?
Dzieci z orzeczeniami piszą inne testy (nie wiem, czy są brane pod uwagę do
rankingu, ale chyba tak), uczą się wg innego programu.
Dzieci bez orzeczeń pracują tak, jak w każdym innym gimnazjum, a ponadto
uczą się tolerancji i odpowiednich postaw w stosunku do osób
niepełnosprawnych. Szczególnie dobry wpływ na gimnazjalistów mają uczniowie
z upośledzeniem ruchowym (bez niepełnosprawności umysłowej). Nawet
największe "zakapiory" potrafią świetnie pomagać tym uczniom ze szczerego
serca.

D.

3. Data: 2008-04-29 17:32:24

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> [...]
szkoły?
> Czy tych ustawowych pięciu "orłów" w każdym z trzech roczników (a to juz 15 sztuk w

"Orły" zawsze demotywują pozostałych, ale zupełnie nie ma różnicy czy w
klasie integracyjnej czy dezintegracyjnej. Najprostszym przykładem jest
klasa mojego najstarszego, która nagle stała się integracyjną, a
przeciętny skład jej się wcale przy tym nie zmienił.

Adam

4. Data: 2008-04-29 18:11:52

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Czy istnienie w gimnazjum klasy tzw. integracyjnej obniża znacząco poziom
> całej szkoły?

Nie.

> Czy tych ustawowych pięciu "orłów" w każdym z trzech roczników (a to juz
> 15 sztuk w szkole!)negatywnie wpływa na
> atmosferę i poziom całego gimnazjum?

Nie.

Agnieszka

5. Data: 2008-04-30 07:11:55

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Piszecie z doświadczenia i wiedzy, czy w imię poprawności politycznej??
Bo jak sprawdzam wyniki testów gimnazjalnych, to te z gimnazjów z oddziałami
intergracyjnymi są o 5-10 pkt. gorsze od
pozostałych w okolicy.
JaC

-----

6. Data: 2008-04-30 07:34:25

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bo jak sprawdzam wyniki testów gimnazjalnych, to te z gimnazjów z
> oddziałami intergracyjnymi są o 5-10 pkt. gorsze od

Mój syn chodzi do gimnazjum z OI właśnie dlatego, że miało sporo lepsze
wyniki niż jego rejonowe i całkiem niezłe na tle innych. A było w czym
wybierać, bo okolica niezła i wszystkie gimnazja trzymają poziom. A więc z
doświadczenia.

Agnieszka

7. Data: 2008-04-30 08:16:42

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości

> [...]
> wyniki niż jego rejonowe i całkiem niezłe na tle innych. A było w czym
> wybierać, bo okolica niezła i wszystkie gimnazja trzymają poziom. A więc z

A, jeszcze jedno. Mój syn _nie_ chodzi do klasy integracyjnej, więc nie wiem
jak to jest wewnątrz klasy. Szkoła jest OK.

Agnieszka

8. Data: 2008-04-30 08:32:56

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

W-wa?
JaC

-----

9. Data: 2008-04-30 08:39:41

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W-wa?

Tak.

Agnieszka

10. Data: 2008-04-30 08:52:04

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym o tym porozmawiac, jesli wolisz to na priva.
JaC

-----

> Tak.

Panieneczka
Po podstawówce - test ze zdolnosci jezykowych.
A kiedy my płaczemy?
zęby stałe - czy już się martwić ?
---> Europejski Test na Inteligencję, sprawdź swoje miejsce wśród Europejczyków