Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?

21. Data: 2010-12-17 22:42:15

Temat: Re: Girls, czy Julian Assange (Wikileaks) wydaje się Wam sexy?
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-17 23:37, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Z umundurowanych bardziej ten: http://i.ytimg.com/vi/a31UJd5KtYo/0.jpg
Chociaż farbowany lisek z niego.

Qra

22. Data: 2010-12-17 22:46:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2010 23:42:15 +0100, Qrczak napisał(a):

> Z umundurowanych bardziej ten: http://i.ytimg.com/vi/a31UJd5KtYo/0.jpg
> Chociaż farbowany lisek z niego.

Gajos? - zawsze monamur! Ale dopiero PO "Pancernych". Mikulski bije go na
głowę
:-)

23. Data: 2010-12-17 22:49:41

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-17 23:46, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Gajos? - zawsze monamur! Ale dopiero PO "Pancernych". Mikulski bije go na
> głowę
> :-)

Mikulski po Stawce nie zrobił nic, Gajos po Pancernych pokazał, że jest
aktorem. Ale może po prostu bardziej cenię facetów za to, co i jak robią
aniżeli za "futro"

Qra

24. Data: 2010-12-17 23:00:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2010 23:49:41 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-12-17 23:46, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Mikulski po Stawce nie zrobił nic,

Nie zastanawiałaś się, dlaczego? Może byłoby jakieś ciekawe wytłumaczenie?
Niektórzy mają ciekawą genezę swojej "pauzy" lub swego passe. Np Piotr
Szczepanik - też blondyn:
http://muzyka.wp.pl/aid,2976,title,Piotr-Szczepanik,
artysta_biografia.html?ticaid=1b700
"We wczesnych latach 80. piosenkarz kontynuował misję popularyzatora poezji
śpiewanej, coraz poważniej wspierając jednocześnie działania opozycji
antykomunistycznej. Programy jego występów coraz mocniej obejmowały tematy
patriotyczne, a wśród nich pojawiały się m.in.: "1831 - Pieśni powstania
listopadowego", "Pieśni powstań narodowych", "Wizja 44", "Madonny polskie"
czy "Modlitwa polska". Okrzyknięty wówczas "bardem Solidarności" był
organizatorem Festiwalu Piosenki Prawdziwej w 1981 roku oraz w latach
1981-89 setek koncertów poetyckich w Muzeum Archidiecezji Warszawskiej i
kościołach całej Polski.

- Prymitywne, podstępne działania władzy ludowej, (...) przy całkowitym
pomijaniu polskiej tradycji oraz sprawy fundamentalnej, czyli
niepodległości, (...) do tego ta nasza odwieczna przyjaźń z odwiecznym
ciemiężcą, to było po prostu ohydne - opisał kiedyś w rozmowie z
"Rzeczpospolitą" swoje obrzydzenie komunistycznym systemem. - Do stoczni
wskoczyłem nie przez mur, bo wnosiłem ciężki sprzęt nagłaśniający -
kontynuował, wspominając tamte czasy. - Od maja radiowęzeł w stoczni nie
działał, organizatorom strajku ciężko było mówić przez tubę z gazety.
Wiedziałem, że bardziej niż moje śpiewanie przyda się aparatura, przez
którą nadawałem różne kasety. W chwilach zagrożenia miałem cały zestaw
nagrań z pielgrzymek Ojca Świętego, bardzo to ludzi podnosiło na duchu.
(...) tamte dziesięć dni były najpiękniejszymi w moim życiu. Wspaniale jest
mieć świadomość, że jest się w danej chwili w tym miejscu na Ziemi, gdzie
się być powinno i robi się to, co robić się powinno.

- Solidarność traktowałem jako kontynuację naszych romantycznych powstań
narodowych - charakteryzował dalej fascynację ruchem, na którego fali w
roku 1991 zgodził się przyjąć funkcję szefa Zespołu Współpracy ze
Środowiskami Twórczymi w kancelarii prezydenta Lecha Wałęsy. Wkrótce potem
jednak posadę rzucił. "Ewakuowałem się naprawdę z ulgą, z uśmiechem na
ustach (...). Byłem szczęśliwy, że mam za sobą to bagno" - nie krył radości
we wspomnianej już rozmowie z "Rzeczpospolitą". "Najbardziej byłem
zawiedziony, kiedy jeszcze w 1988 roku zauważyłem u pewnych ludzi skłonność
do ustawiania się z wiatrem oraz do topienia tych, którzy są niewygodni.
(...) Na tym, że zaufanie narodu do elit solidarnościowych zostało w tak
okrutny, bezmyślny i pogardliwy sposób roztrwonione". "

> Gajos po Pancernych pokazał, że jest
> aktorem.

Długo-długo po nich też niczego nie pokazywał. Sam zresztą na to narzekał.

> Ale może po prostu bardziej cenię facetów za to, co i jak robią
> aniżeli za "futro"

To tutaj o robieniu jest mowa?

25. Data: 2010-12-17 23:03:32

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-18 00:00, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> To tutaj o robieniu jest mowa?

Aaaa, o futrze! To sory, że się wtrancam.

Qra, fanka łysych roboli

26. Data: 2010-12-17 23:12:37

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Z aresztu wyszedł :)

I nie zdążył się umyć bidulek.
Aaaa... no i strasznie staro wygląda.

V-V

27. Data: 2010-12-17 23:13:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Dec 2010 00:03:32 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2010-12-18 00:00, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Aaaa, o futrze!

Tylko i wyłącznie 3-)

> To sory, że się wtrancam.
>
> Qra, fanka łysych roboli

Też lubię łysych... blondynów, a najbardziej tego:
http://www.selectedstore.de/blog/uploads/kojak.jpg

28. Data: 2010-12-17 23:16:00

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Bardzo. Dokładnie ten sam typ.

Jamesik Spader teraz wygląda mniej więcej tak: http://tiny.pl/hwzrn
Ale faktycznie są podobni.

V-V

29. Data: 2010-12-18 07:25:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tak.
> Bo ja wiem, czy dobrze płaci?
> Ale wielkie publicity na pewno.
> I na pewno jej imponuje :)

Dalekosiezne wnioski, mam nawet swoja teorie skad one.

30. Data: 2010-12-18 07:29:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2010-12-17 14:35, niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:
>
> Brzyyyydaaal

A jak myslicie, czy ma powodzenie?

Dear Mr Kaczynski :) (większość po angielsku)
Fundacja 'Mama i Tana'--ratuj dzieci!
Znani ludzie przeciwko dewiantom!
Lesbijki zakatowały dziecko!
Znany piosenkarz piętnuje "parady gejów"!