Głębia uczuć - szukam przyjaciela

1. Data: 2002-10-19 13:58:49

Temat: Głębia uczuć - szukam przyjaciela
Od: "tuska" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu rozwijam się duchowo,preferuję zdrowe odżywianie. Moim
marzeniem jest zwiedzać, szczególnie daleki wschód z osobą, która pragnie
miłości pełnej pasji, szalonej, pozbawionej barier i chorej licytacji. Nie
sztuką jest dawać.Uczucie miłości jest największym darem.Wierzę w to, choć
są chwile zwątpienia. czekam na listy od wrażliwych istot.

30-latka

1. Data: 2002-10-21 14:19:12

Temat: Re: Głębia uczuć - szukam przyjaciela
Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tuska" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Od dłuższego czasu rozwijam się duchowo,preferuję zdrowe odżywianie. Moim
> marzeniem jest zwiedzać, szczególnie daleki wschód z osobą, która pragnie
> miłości pełnej pasji, szalonej, pozbawionej barier i chorej licytacji.

Hm, widze tu pewna niedogodność - do zwiedzania Dalekiego Wschodu raczej
potrzebny jest biznesmen, a to od razu wyścig szczurów i takie tam chore
licytacje...
Chyba, że chcesz wyjechać do Białegostoku ;)

>Nie sztuką jest dawać.Uczucie miłości jest największym darem.

Czy miłość może istnieć bez dawania? Czegoś znów nie rozumiem?

>są chwile zwątpienia. czekam na listy od wrażliwych istot.

Mam nadzieję, że ktoś wrażliwy TEŻ do Ciebie napisał ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-10-30 21:18:56

Od: "Hohoń" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tuska wrote:
> [...]
> chorej licytacji. Nie sztuką jest dawać.Uczucie miłości jest
> największym darem.Wierzę w to, choć są chwile zwątpienia. czekam na

Od dłuższego czasu zwijam się duchowo, preferuję niezdrowe odżywianie. Ale też
pragnę miłości bez licytacji :D Może być np. na abonament.

Pozdrawiam,
Hohoń
Moja strona bardzo erotyczna - http://lukaszka.republika.pl

1. Data: 2002-10-31 19:37:20

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tylko najpierw, moja Droga trzeba nauczyc sie tej milosci.A zeby to zrobic
trza przebywac w odpowiednim srodowisku.Jasne,Indie ,Nepal, iw ogole cala ta
Mahajana odkrywa w czlowieku wieczna wolnosc i rownie wieczna milosc,lecz jest
ona pusta.Nie sprzyja ona nikomu,tylko wlasnemu jestestwu...A chyba tu chodzi o
dawanie.I tu wlasnie posjawia sie paradoks...Moze lepiej sie zajac naszym
ezoterycznym Bogiem...?Podkreslam slowo EZOTERYCZNYM,wszak radio-maryjny nie
nadaje sie do niczego.
Jak narazie polecam lekture "fausta"Goethego.

"a gdy w natury tajniki sie wsluchasz
Moc duszy tak ci otworzy swe bezdnie,
Jak mowic moze tylko duch do ducha"

pozdrawiam,