Glittering shimmer - na włosy?

1. Data: 2002-12-15 16:05:24

Temat: Glittering shimmer - na włosy?
Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Zachęcona pozytywnymi opiniami grupowiczek nabyłam ww. (rzeczywiście -
cudeńko) i ciekawa jestem, czy można użyć tego na włosy? Jeśli tak, to w
jaki sposób uzyskać trwały efekt? Może już któraś z was eksperymentowała?
Gdzie - oprócz oczu - dobrze się prezentuje?
Monika, która postanowiła "zabłysnąć", ale jeszcze nie wie jak...

1. Data: 2002-12-16 08:31:21

Temat: Re: Glittering shimmer - na włosy?
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzie - oprócz oczu - dobrze się prezentuje?
> Monika, która postanowiła "zabłysnąć", ale jeszcze nie wie jak...

Strasznie sie ciesze, ze kupilas:) Prawda, ze zadymiste?
Teraz widzialam ze pojawily sie proszki o wiekszych czasteczkach, takie
bardziej karnawalowe.
Ja kiedys wymieszalam z zelem do wlosow i nawet ladnie to wygladalo - zloty
kolor na brazowych wlosach.
Mysle ze to czy sie osypuje czy tez nie zalezy od zelu.
Mi sie nie osypywal, uzywalam zelu psikanego Fructis.

Mysle ze mozna z nim dowolnie eksperymentowac.
Bardzo ladnie wyglada na dekoldzie, na skroniach, czy na kosciach
policzkowych.
Ale oczywiscie tylko na jakies specjalne okazje;)

Kaska

1. Data: 2002-12-16 09:14:02

Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> napisał(a) w artykule
<atk2tl$gga$1@news.tpi.pl>...
> Strasznie sie ciesze, ze kupilas:) Prawda, ze zadymiste?

Nooooo :-)
> Teraz widzialam ze pojawily sie proszki o wiekszych czasteczkach, takie
> bardziej karnawalowe.

A mi się właśnie to podoba, że to jest taki pyłek. Nigdy nie podobały mi
się brokaty i nigdy ich nie używałam, no ale to cudo jest rewelacyjne i z
dziką radością stanę się tu i ówdzie połyskliwa. Boję się, że jak zacznę
eksperymentować to cały zużyję i na imprezę mi nie zostanie.

> [...]
> kolor na brazowych wlosach.
> Mysle ze to czy sie osypuje czy tez nie zalezy od zelu.
> Mi sie nie osypywal, uzywalam zelu psikanego Fructis.

Hmm, a o tym nie pomyślałam; zastanawiałam się raczej nad kwestią na czy
pod lakier, ale widzisz - żel to jest pomysł! Wielkie dzięki!
Monika

1. Data: 2002-12-16 09:28:34

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziką radością stanę się tu i ówdzie połyskliwa. Boję się, że jak zacznę
> eksperymentować to cały zużyję i na imprezę mi nie zostanie.

Spokojnie.
Ja go uzywam od roku i prawie wcale go nie ubylo:)
Jest dziko wydajny.
Oczywiscie nie uzywam codziennie, ale czasem eksperymentuje.
Nawet z paznokciami probowalam:)

A jaki masz kolor?

Kaska

1. Data: 2002-12-16 09:45:27

Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> napisał(a) w artykule
<atk68v$8q1$1@news.tpi.pl>...

> A jaki masz kolor?
To jest złoty jakby wpadający lekko w brąz. Nie bardzo wiem co na naklejce
jest identyfikatorem koloru. A jak Ci wyszły paznokcie? Wsypałaś to do
lakieru? Ja na paznokciach mam prawie zawsze french, więc tu chyba nic nie
zaeksperymentuję....chociaż...?
Monika

1. Data: 2002-12-16 09:59:12

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest identyfikatorem koloru. A jak Ci wyszły paznokcie? Wsypałaś to do
> lakieru? Ja na paznokciach mam prawie zawsze french, więc tu chyba nic nie

Nie wsypywalam.
Pomalowalam paznokcie bialym lakierem i bardzo delikatnie posypalam
koncowki.
A potem zamalowalam bezbarwnym lakierem
Efekt byl obiecujacy, ale duzo pracy trzeba w to wlozyc.
I trzeba miec dobry pomysl:)

Kaska

Czy możecie sprawdzić
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
mleczka do kapieli...
kosmetyki Paloma
aloes