Globalne cieplenie

11. Data: 2008-09-24 17:28:31

Temat: Re: Globalne cieplenie
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:
> [...]
cedens-aktywisci-greenpeace-uniewinnieni/

z-ocieplenie/

> FAKTEM jest.. idea efektu cieplarnianego rozdmuchiwana jest przez
> polityków.
> O tym że efekt cieplarniany w takim wydaniu to brednie - mówia naukowcy.
> Wiec chyba odpowiedz jest jasna komu wierzyc.

Tutaj raczej warto byłoby sie skoncentrować na ograniczeniu wycinki
lasów deszczowych.. a w tym względzie prawie nic sie nie robi. Książe
Karol w jednym ze swoich orędzi o tym mówił.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

12. Data: 2008-09-24 17:31:43

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> wrote in message

Tu jedna z przyczyn promocji tego G.O.:

"90 mln zł będzie kosztowała ONZ-towska konferencja w sprawie zmian klimatu,
która rozpocznie się 1 grudnia w Poznaniu"
http://nczas.com/wiadomosci/polska/konferencja-klima
tyczna-w-poznaniu-za-90-mln/

13. Data: 2008-09-24 17:42:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Sep 2008 19:31:43 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
>
> "90 mln zł będzie kosztowała ONZ-towska konferencja w sprawie zmian klimatu,
> która rozpocznie się 1 grudnia w Poznaniu"

Tiaaaa, zmiany klimatu, dziura ozonowa, globalne ocieplenie... i głupi
ludzie wciąż dają sie naciągać na te bzdety.
A tu jedna konferencja, druga konferencja - i kaska leci, wóda się leje,
hotele zarabiają, naukowcy zaliczają punkty do prac naukowych... Ech...
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

14. Data: 2008-09-24 22:10:59

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "Duch" <n...@n...com> wrote in message
>
> A tu rzeczowo:
> http://nczas.com/publicystyka/oszustwo-globalnego-oc
ieplenia/

> Duch

Kurna, nie wiem o co biega. Al Gore w tym filmie [Niewygodna prawda]
przedstawia kompletnie inny punkt widzenia, prezentuje zdjecia,
statystyki...
Z jego danych wynika, że w ciągu niecałych 50 lat stężenie CO2 na ziemi
wzrosnie dwukrotnie :)

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

15. Data: 2008-09-25 13:33:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> statystyki...
> Z jego danych wynika, że w ciągu niecałych 50 lat stężenie CO2 na ziemi

Sam nie wiem. Obie strony przedstawiaja ZUPELNIE RÓŻNE DANE.
I to zaczyna byc ciekawe, bo ktoras ze stron manipuluje.
Czas pokaze kto klamal - sam jestes ciekawy.
Na razie stawiam na to ze klamie spolka Gore + onet + media glownego nurt,
jak zwykle :)

Pozdrawiam,
Duch

16. Data: 2008-09-25 14:30:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 15:33:22 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> Czas pokaze kto klamal - sam jestes ciekawy.
> Na razie stawiam na to ze klamie spolka Gore + onet + media glownego nurt,

Powiedzcie, dlaczego coś, na co zupełnie, ale to zupełnie nie macie wpływu,
niezależnie od przedstawianych tu i ówdzie mniej lub bardziej sprzecznych
informacji i wyników badań o nieprawdzalnej wiarygodności, az tak Was
zajmuje?
Już tyle razy robiono badania, przewidując różne tragiczne scenariusze, co
też to się nie wydarzy na naszej planecie, a przyroda ziemska miała je tyle
samo razy w nosie, radząc sobie wspaniale zarówno z nieduszłymi jak dotąd
przewidywanymi piorunującymi skutkami ludzkiej działalności, jak i z samymi
przewidującymi ;-PPP

Nie mam zwyczaju zatruwać sobie życia perspektywami zagrożeń, które wyssano
z palca na podstawie sprzecznych ze sobą dywagacji i badań... Jest tyle
innych rzeczy, którymi lepiej się zająć w tym czasie :-)

17. Data: 2008-09-25 15:41:12

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> z palca na podstawie sprzecznych ze sobą dywagacji i badań... Jest tyle
> innych rzeczy, którymi lepiej się zająć w tym czasie :-)

Bo to fajnie tak miedzy ludzmi ktorzy srają żarem na temat globalnego
ocieplenia powiedziec coś co kompletnie przeczy ich wiedzy ;]
I dac do zrozumienia że fakty ktore slyszą w TV mogą byc totalnie
zmanipulowane.
Wszelkie teorie spiskowe wzbudzają moje zainteresowanie. To po prostu
ciekawe jest :D Masoneria rulez :D

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

18. Data: 2008-09-25 15:51:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Samo zagrozenie to jakis kit, ale ciekawi mnie zamieszanie w okolo tego.
Sporo ludzi, zwlaszcza "wyksztalceńcy" (konkretni znajomi) wierza w to
zagroznie.
I to jest ciekawe, zwlaszcza gdyby sie okazalo ze tego zagrozenia nigdy nie
bylo!
To ze media moga zrobic cos z niczego - to jest FASCYNUJACE.
Duch

19. Data: 2008-09-25 15:55:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 17:41:12 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> Bo to fajnie tak miedzy ludzmi ktorzy srają żarem

Hie, hie, fajne :-DDD

> na temat globalnego
> ocieplenia powiedziec coś co kompletnie przeczy ich wiedzy ;]
> I dac do zrozumienia że fakty ktore slyszą w TV mogą byc totalnie
> zmanipulowane.

Mogą być? - zawsze są. Trzeba mieć dobry filtr w głowie, przez który można
to wszystko, co taśmowo wrzuca ludziom TV do ich chłonnych na głupoty (a
dziwnym trafem jakoś ciągle pustych) mózgownic, przecedzić, wyprostować, i
wtedy dopiero użyć samemu :-)
:-)

> Wszelkie teorie spiskowe wzbudzają moje zainteresowanie. To po prostu
> ciekawe jest :D Masoneria rulez :D

Teorie spiskowe sa po to, aby ukierunkowac ludzkie sympatie, antypatie,
nastawienia i w efekcie dążenia tak, jak pasuje manipulantowi - podłoże
tych manipulacji zawsze jest tylko ekonomiczne.

20. Data: 2008-09-25 21:15:00

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in news:gbgc25$125$1@news.dialog.net.pl:

> Samo zagrozenie to jakis kit

no a te coraz czestsze kleski zywiolowe?
2x w ciagu 1 lata huragany u wybrzezy Florydy?
wieeeelkie powodzie -- kiedys byla zastanaiwajaca info w mediach, ze podczas
tkiej pwodzi zostal zmyty kosciolek wybudowany 300 lat temu (znaczy, ze
dotychczas nic mu nie chcialo zagrozic)

poza tym kto to manipuluje? przeciez to G.Bush powiedzial 'fuck you' calemu
swiatu co podpisal traktat z kyoto... "USA nie bedzie ograniczac emisji CO2
poniewaz to nie jest w interesie amerykanskiej gospodarki" i basta

to raczej odwrotnie -- oskarzano koncerny naftowe, ze probuja manipulowac
czym sie da aby grac na czas i jak najdluzej bez przeszkod robic kase na
ropie

--
Y?

Re: Amonongo są już na Filipanach!
Zło powodujące utratę
Ksiądz "nie nakłaniał do zabicia dziecka"
RYBKI DARWINA -CHROMOWANY EMBLEMAT NA SAMOCHÓD
Rybka Darwina? Chromowany emblemat na Twój samochód.