Głodóweczka

1. Data: 2001-03-26 10:31:09

Temat: Re: Głodóweczka
Od: "Jolanta Budzisz" <b...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na czym polega dieta Kajah? Czy wyłącznie na sałatce jajeczno-pomidorowej
jedzonej przez 14 dni?
Pozdrawiam
Jola

<99n4b5$gh9$4@korweta.task.gda.pl>...

1. Data: 2001-03-26 10:44:37

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Podziwiam Was!!! Ja chcialabym miec tyle silnej woli. Nie ma co gadac,
> zaimponowals mi Asiu...biore sie za siebie... A przy okazji znasz jakies
> wyprobowane diety?? Zastanawiam sie nad L-Karnityna, zeby zrzucic troche
> kg??? Co sadzicie na ten temat????

Teorii jest wiele. Urozmaicen duzo. Preferencji takze.
A prawda jest taka, ze zwyczajnie trzeba ograniczyc jedzenie. 1000 kalorii
dziennie (mniej wiecej, wiadomo diety kaloryczne to pic na wode, po dluzszym
czasie organizm przyzwyczaja sie do mniejszej ilosci dostarczanego jedzenia;
najistotniejsze jest unikanie tluszczu, ale tez bez przesady) i duzo cwiczen.
Domowa gimnastyke odradzam, bo przy najlepszych checiach nie jest dostatecznie
efektywna. Coz, silownia czeka... Od pewnego czasu spedzam na intensywnym
aerobiku 1,5 - 2 godziny przez 4 dni w tygodniu i sa rezultaty.

Sama dieta lub tylko silownia niewiele daja. Razem - jak najbardziej.
Co do L-Karnityny, to i owszem, ale tylko przy intensywnych cwiczeniach. Inaczej
to strata pieniedzy.

1. Data: 2001-03-26 10:49:00

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <M...@p...pl> wrote:

> To tylko to sie je podczas tej diety??? Moze wiecej szczegolow, please.... A
> ile mozna schudnac???

Kayah schudla 8 kg, a maz mojej kolezanki 13, to zalezy...
A dieta byla juz tu opisywana, moge jeszcze raz napisac, jesli sa chetne:-))

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-03-26 10:51:46

Temat: Re: G?od?weczka
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika M??y?ska <m...@k...net.pl> wrote:

> [...]
> efektywna. Coz, silownia czeka... Od pewnego czasu spedzam na intensywnym
> aerobiku 1,5 - 2 godziny przez 4 dni w tygodniu i sa rezultaty.

No, ja tez zaczelam chodzic na aerobik i kupilam sobie rower:-)))

Pozdrawiam, megi:-)

1. Data: 2001-03-26 10:52:20

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia <a...@p...onet.pl> wrote:

> wlasnie
>>
> tez o tym myslalam, ale te codzienne befsztyki .... nie przepadam za miechem
> (mienchem)
> Napisz koniecznie o rezultatach !!

Napisze na pewno!

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-03-26 10:56:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał...

> Kayah schudla 8 kg, a maz mojej kolezanki 13, to zalezy...
> A dieta byla juz tu opisywana, moge jeszcze raz napisac, jesli sa
chetne:-))

Polecam archiwum...
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.kuchnia
W wątku
"ta grupa to koszmar!!!" 19 marca 2001
pojawił sie podwątek
"Re:jak schudla Kajah" 20 marca 2001

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-03-26 14:15:45

Od: "Ewelina Bielecka" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam warzywa, owoce, soki owocowe niskoslodzone no i oczywiscie woda
mineralna- to dobrze robi na organizm no i na cere. Pozdrawiam serdecznie.
EWELINA.B

1. Data: 2001-03-27 12:00:30

Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <M...@p...pl> napisał w wiadomości

A przy okazji znasz jakies
> wyprobowane diety?? Zastanawiam sie nad L-Karnityna, zeby zrzucic troche
> kg??? Co sadzicie na ten temat????

Witaj Magdo, Asiu, Joasiu i wszyscy inni...
Z tą L-karnityną to jest tak, że ona tylko przyspiesza spalanie tłuszczu
_podczas ćwiczeń fizycznych_. Sama w sobie, bez ćwiczeń - nie daje nic.
A jeśli chodzi o diety, to bardzo, bardzo polecam dietę oczyszczającą, która
znajduje się na stronie: http://www.kulinaria.pl/diety.asp?d=29
Stosowałam ją już trzy razy. Jest bardzo dobrze pomyślana, prawie w ogóle
nie odczuwasz głodu, a przy tym trwa tylko trzy dni - tyle, to każdy
wytrzymuje, nawet ja... Genialnie oczyszcza organizm z toksyn, a przy tym w
ciągi trzech dni chudniesz 1,5 - 2,5 kg. I to skutecznie i bez zwrotów! Moja
dieta przeszła najcięższy test, bo pierwszy raz zrobiłam ją tuż przed Bożym
Narodzeniem i na święta pojechałam do Mamy i NIE PRZYTYŁAM !!!!!! Oczywiście
po kilku tygodniach jakiś 0,5 - 1 kilograma może wrócić, ale to już zależy,
jak bardzo tłusto sobie żyjesz...
Myślę, że takie oczyszczenie organizmu od czasu do czasu dobrze robi nawet
chudziakom.
W każdym bądź razie polecam bardzo!
Pozdrawiam i powodzenia życzę,
Renata Wrzosek

1. Data: 2001-03-27 12:14:56

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Wrzosek <r...@h...com> wrote in message
> A jeśli chodzi o diety, to bardzo, bardzo polecam dietę oczyszczającą,
która
> znajduje się na stronie: http://www.kulinaria.pl/diety.asp?d=29
>Genialnie oczyszcza organizm z toksyn

Powiedz mi, w jaki sposob to zauwazylas? Pytam zupelnie szczerze.
Pozdrawiam
Asia :)

1. Data: 2001-03-28 08:48:39

Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Powiedz mi, w jaki sposob to zauwazylas? Pytam zupelnie szczerze.
> Pozdrawiam
> Asia :)

Hmmm, objawy nie są apetyczne, dlatego z szacunku dla grupy odpowiem na
priv. :))
Na forum mogę powiedzieć, że diety lepiej nie planować na weekend, kiedy
kroi się nam jakieś wykwintne spotkanie, itp...
Pozdrawiam,
Renata

Kawa z karadamonem
Nowalijki a uczulenie