Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?

1. Data: 2013-02-18 18:17:28

Temat: Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?
Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

...ratuj, bo rozjadą mnie tu za chwilę :)) Jak nie zjawicie się z iX, to
pomyślę sobie, że razem kręcicie jakieś lody na boku... :))

V.

2. Data: 2013-02-18 23:20:50

Temat: Re: Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 19:17, V <f...@h...com> wrote:
> ...ratuj, bo rozjadą mnie tu za chwilę :)) Jak nie zjawicie się z iX, to
> pomyślę sobie, że razem kręcicie jakieś lody na boku... :))
>
> V.

Ikselka wróci jak odpocznie.

3. Data: 2013-02-19 08:04:37

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-19 00:20, outside pisze:

> Ikselka wróci jak odpocznie.

OK, trzymam kciuki...

V.

4. Data: 2013-02-19 08:14:36

Od: Ruda102 <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-19 00:20, outside pisze:

> Ikselka wróci jak odpocznie.

A powinna (o ile w ogóle) jak przemyśli. Ale skoro teraz nie widzi
swojej winy, tylko znów zwala na kogoś, to pewnie i tak nic się nie zmieni.

5. Data: 2013-02-19 17:17:24

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 09:04, V <f...@h...com> wrote:

> OK, trzymam kciuki...
>
> V.

Posłuchaj muzyczki, Nick Cave jeszcze z ciepłej płyty.....

https://www.youtube.com/watch?v=tjF57zEbxpI&feature=
youtube_gdata_player

6. Data: 2013-02-19 18:42:59

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-19 18:17, outside pisze:

> Posłuchaj muzyczki, Nick Cave jeszcze z ciepłej płyty.....
>
> https://www.youtube.com/watch?v=tjF57zEbxpI&feature=
youtube_gdata_player

thx, rozkminiłeś może przesłanie? to: "...drzewa nie przejmują się tym,
o czym szumi wiatr..." jest mocne, przecież wiatr szumi niejako przez
nie, z ich udziałem... mega wrażliwy gość, posłucham więcej, dzięki.

V.

7. Data: 2013-02-19 21:43:04

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 19:42, V <f...@h...com> wrote:

> [...]
> o czym szumi wiatr..." jest mocne, przecież wiatr szumi niejako przez
> nie, z ich udziałem... mega wrażliwy gość, posłucham więcej, dzięki.

Dopiero co się dowiedziałem że wydał płytę z starą ekipą, ale jak
umiesz to przetłumacz byłoby miło:-D

8. Data: 2013-02-19 22:07:09

Od: bat <c...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-19 22:43, outside pisze:

youtube_gdata_player

> Dopiero co się dowiedziałem że wydał płytę z starą ekipą, ale jak
> umiesz to przetłumacz byłoby miło:-D
trzeba miec intelekt globa, czyli rozum wielkosci glowki od szpilki,
zeby nie znac tekstowo. male powody do smiechu, chyba ze z
samoswiadomosci zazenowania, w co tez watpie.

9. Data: 2013-02-19 22:15:39

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 23:07, bat <c...@l...pl> wrote:

re=youtube_gdata_player

> trzeba miec intelekt globa, czyli rozum wielkosci glowki od szpilki,
> zeby nie znac tekstowo. male powody do smiechu, chyba ze z
> samoswiadomosci zazenowania, w co tez watpie.

To przetłumacz bo ja uczyłem się Rosyjskiego i Francuskiego, Angielski
jest mi obcy. A nie chce mi się szukać, narazie sobie słucham muzyki.
To bądz tak dobry i przetłumacz.

10. Data: 2013-02-19 22:19:48

Od: bat <c...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-19 23:15, outside pisze:

youtube_gdata_player

> To przetłumacz bo ja uczyłem się Rosyjskiego i Francuskiego, Angielski
> jest mi obcy. A nie chce mi się szukać, narazie sobie słucham muzyki.
> To bądz tak dobry i przetłumacz.
lece

Ciekawostka o polskiej szkole
Szukam grupy dyskusyjnej dla singli
Nie wierzę żeś zwierzę :-)
Prośba o wypełnienie ankiety - Fundacja Wemenders
Celibat :życie bez seksu