Głośna Lodówka

1. Data: 2001-09-10 06:48:29

Temat: Głośna Lodówka
Od: "Sebastian Hałucha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze, proszę o opinię/poradę

kupiłem jakieś 2 tygodnie temu lodówkę - BRANDT, jednoagregatowe
170 cm wysokości, duża komora chłodziarki, osobny zamrażalnik,
agregat chodzi bardzo cicho - tylko cos bulgocze w środku - dość głośno- czy
to normalne?
dodam że kuchnia stoi jeszcze pusta i zwielokrotnia wrażenia słuchowe.

poza tym jestem zadowolony - chłodzi dobrze, ładnie wygląda - i trzyma
porządnie magnesiki :-)

Pozdrawiam

sebastian

--
_________________________

S...@p...fm
http://www.dvt.pl
ICQ: 52655514
_________________________

1. Data: 2001-09-10 10:21:10

Temat: Re: Głośna Lodówka
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 170 cm wysokości, duża komora chłodziarki, osobny zamrażalnik,
> agregat chodzi bardzo cicho - tylko cos bulgocze w środku - dość głośno- czy

Podobnie miałem z Aristonem - pisałem o tym jakiś czas temu. Nikt (serwis) nie
potrafił powiedzieć co się dzieje. Sam też szukałem ew. rezonansów wewnątrz,
przy chłodnicy, agragacie itd. Po ok. pół roku samo przeszło. Teraz jest to
chyba najcichsza lodówka z agregatem na świecie. Ktoś mówił mi, że takie są
konsekwencje "ekologiczności" lodówki (?).
Teraz przypuszczam, że miało to coś wspólnego ze zbiornikiem wody z
rozmrażania.

Pozdr, Piotr

1. Data: 2001-09-10 11:24:22

Od: "Sebastian Hałucha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz przypuszczam, że miało to coś wspólnego ze zbiornikiem wody z
> rozmrażania.
>
> Pozdr, Piotr

Też mi ktoś mówił że wszystkie lodówki samorozmrażające bulgoczą - więc
chyba coś w tym jest.

seba

1. Data: 2001-09-10 12:23:25

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też mi ktoś mówił że wszystkie lodówki samorozmrażające bulgoczą - więc
> chyba coś w tym jest.
>
> seba

Ale dlaczego przestało ???

Piotr

1. Data: 2001-09-10 15:58:09

Od: "VOYTEK" <v...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwne odglosy lodowki moga miec swoja przyczyne w zlym poziomowaniu
urzadzenia.

Pozdrawiam,
Wojtek

1. Data: 2001-09-11 06:42:59

Od: "dragon" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sebastian Hałucha" <s...@p...fm> wrote in message

> [...]
> 170 cm wysokości, duża komora chłodziarki, osobny zamrażalnik,
> agregat chodzi bardzo cicho - tylko cos bulgocze w środku - dość głośno-
bulgocze ciecz chłodząca - masz pewnie powietrze w instalacji
czy odczekales 48 godzin po przewiezieniu przed wlaczeniem?
jak nie to sprobuj ja wylaczyc na 2 dni - jak nie zadziala to musisz uzbrioc
sie w cierpliwosc...
dobrze wypoziomuj (ale to nie ma z bulgotem nic wspolnego - od tego sa
wibracje etc.)

Centralna ciepla woda - pomocy
Lazienka - ogrzewanie i wentylacja
Dzrzwi garażowe, stalowe, ocieplane, podwójna blacha sprzedam
DomBud Oferujemy w ciągłej sprzedaży Okna, Drzwi i Materiały budowlane
Zarządzanie nieruchomościami [REKLAMA]