Glosna praca lodowki Liebherr KGT 4031

1. Data: 2003-07-15 09:56:53

Temat: Glosna praca lodowki Liebherr KGT 4031
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ma doswiadczenia podobne do mojego, ze lodowka Liebherr KGT 4031
pracuje bardzo glosno? Szczegolnie zamrazarka wydaje okropne szumy i bulgoty
podczas pracy a kompersor tez jest mocno slyszalny. Te buloty i swisty
potrafia skutecznie utrudnic zasniecie (kuchnia otwarta na mieszkanie).

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2003-07-15 20:03:27

Temat: Re: Glosna praca lodowki Liebherr KGT 4031
Od: "Homar" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bulgoty
> podczas pracy a kompersor tez jest mocno slyszalny.

Firma Libherr produkuje także bardzo dobre koparki,
może włożyli ci agregat od którejś z nich ;)

1. Data: 2003-07-16 05:22:21

Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> podczas pracy a kompersor tez jest mocno slyszalny. Te buloty i swisty
> potrafia skutecznie utrudnic zasniecie (kuchnia otwarta na mieszkanie).

Wiem coś o tym. Ja jak usłyszałem u znajomych to zdębiałem. Wszak to taaaka
firma. Dlatego kupiłem Amicę i musze przykładać ucho żeby usłyszeć jej pracę.
Zaprosiłem znajomych i nie wiezyli że Amica tak chodzi. Oni dali za ta lipę
niemiecką 3x drożej. Pzdr.

1. Data: 2003-07-16 06:56:33

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podczas pracy a kompersor tez jest mocno slyszalny. Te buloty i swisty
> potrafia skutecznie utrudnic zasniecie (kuchnia otwarta na

Ja mam to samo z Gorenje. Co prawda wielkiego problemu to nie stanowi,
bo kuchnia i sypialnia są od siebie skrajnie oddalone i nie słyszę jej w
innych pokojach, ale denerwuje mnie jak jestem w kuchni. A Polar moich
rodziców chodzi tak, że nie wiem, że chodzi.

1. Data: 2003-07-16 07:36:54

Od: "Dariusz" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote in message

> [...]
> podczas pracy a kompersor tez jest mocno slyszalny. Te buloty i swisty
> potrafia skutecznie utrudnic zasniecie (kuchnia otwarta na mieszkanie).

Miałem to samo w Electroluxie. Trzy razy serwis wzywałem aż naprawili.
W opisie było, że niezwykle cicha lodówka, a też mam otwartą kuchnię.
Na Libherra nie było mnie stać ale to raczej nie możliwe by była głośna.
Może w transporcie coś przestawili....

Zgłoś do serwisu i nie odpuszczaj.

Darek

1. Data: 2003-07-18 20:43:42

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam ! OD roku uzytkuję szczęsliwie Libherra 3542 i działa tak cicho , że
muszę ją otwierać , żeby się upewnić że pracuje. Też mam otwarte mieszkanie i
zasypiam w ciągu kilku chwil. Nie ma więc mowy o głośnej pracy.
może jakaś wada, złe ustawienie. Sprawdź.

farby strukturalne
gniazdko od pralki
Pytanie - glazura o małych kafelkach
[spam] od 10PLN sprzedam czasopisma o urzadzaniu wnetrz i katalogi z projektami
Parapety z lastryko