Głosowanie na maskotkę roku 2007/2008

1. Data: 2007-03-01 21:21:51

Temat: Głosowanie na maskotkę roku 2007/2008
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nikt, to znowu ja ;-))
Uroczyście oświadczam, że niestety 20 marca kończy się rok panowania
Ropuchy. Szary był jako i to zwierzę. Mało się o Ropusze mówiło, zdjęć
brzydkiej królewny niewielu pokazało, ogrodów nam nie zadeptała ani komarów
nie pozjadała.

Kto żyw głosować na nową maskotkę grupy może.
Rok ogrodniczy zaczyna się 21 marca 2007 i kończy 20 marca 2008.
Tak więc wybór jedynie słuszny być musi, gdyż panowanie nowego potwora trwać
aż rok będzie!!
W tym celu powołana Komisja Skrutacyjna uczciwie glosy liczyć będzie!

Regulamin jest prosty:
-każdy może oddać jeden jedyny głos na jednego zwierza, kwiata lub inną
roślinę, którą sam zgłosi lub poprze inne zgłoszenie,
-nie można glosować na patronów lat poprzednich:
kreta - Rok Kreta 2003
jeża - Rok Jeża 2004
sępa - Rok Sępa 2005
ropuchy - Rok Ropuszy 2006
- głosowanie kończy się18 marca o godz. 24.00 (nawet minutę po w archiwum
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.ogrody nie będzie
liczone)
-głosować można tylko w tym wątku!

Przyjemnej zabawy

Komisja Skrutacyjna

2. Data: 2007-03-01 21:36:26

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku 2007/2008
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

-głosować można tylko w tym wątku!

> Przyjemnej zabawy
>
> Komisja Skrutacyjna

No to ja zgłaszam Biedronkę, to ładny i pożyteczny owad :-D

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2007-03-01 21:42:39

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> Przyjemnej zabawy

mrówa, mrówa, mrówa.
no, chyba że szerszeń, zobaczycie ile tego będzie w tym roku!

moon

4. Data: 2007-03-01 21:47:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:es7gde$70q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> Rok ogrodniczy zaczyna się 21 marca 2007 i kończy 20 marca 2008.
> Tak więc wybór jedynie słuszny być musi, gdyż panowanie nowego potwora

Jeśli chcesz potwora, to proponuję komara:)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2007-03-01 21:57:32

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:es7gde$70q$1@nemesis.news.tpi.pl...

No przeciez biedronę już wybrałem. ;-)))
A jeżeli Henryk też to popiera to chyba sprawa jest załatwiona :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2007-03-01 22:12:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Mar 2007 22:21:51 +0100, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> [...]
> ropuchy - Rok Ropuszy 2006
> - głosowanie kończy się18 marca o godz. 24.00 (nawet minutę po w archiwum

To ja znów nietypowo.

Kuna. Dlaczego? Bo większość ludzi uważa ja za paskudnego szkodnika i tępi
ile sił wlezie. A jest pod ochroną gatunkową w przeciwieńtwie do komarów,
biedronek czy mrówek.
Niech więc tradycji stanie się zadość i będzie to zwierz, który faktycznie
potrzebuje naszej ochrony, ochrony ludzi.

Pozdrawiam,
Marta z kunami na strychu - bez szczurów i myszy...

7. Data: 2007-03-01 22:20:57

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
> Niech więc tradycji stanie się zadość i będzie to zwierz, który
> faktycznie potrzebuje naszej ochrony, ochrony ludzi.

jak mam chronić coś, co widziałem 2 razy w życiu?!?!

moon

8. Data: 2007-03-01 22:22:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak mam chronić coś, co widziałem 2 razy w życiu?!?!

Więc głosuj na dżdżownicę.

9. Data: 2007-03-01 22:37:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:es7jk4$m0m$1@inews.gazeta.pl Moon
<w...@a...com> napisał(a):

> jak mam chronić coś, co widziałem 2 razy w życiu?!?!

Hejka. To może ryś? Mało, że potrzebuje ochrony to trzeba go
introdukować.
Pozdrawiam restytuująco Ja...cki
PS Wszystkie Ryśki to fajne chłopaki. :-)

10. Data: 2007-03-01 23:04:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Kuna. Dlaczego? Bo większość ludzi uważa ja za paskudnego szkodnika i tępi
> ile sił wlezie.

Obawiam się, że większość ludzi wprawdzie słyszała o kunie, ale
nic o niej nie wie, nie widzieli jej i w ogóle nic ich ona nie
obchodzi :-(

Pozdrowienia,
Michał

--