dicentra

1. Data: 2007-02-27 21:07:50

Temat: dicentra
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wytrzymałam, wysiałam kilka nasionek
Dicentra macrocapnos i tortulosa. tylko która jest która?
Jedna , jak na pnącą przystało, ciągnie w górę, każdy następny liść ma
coraz więcej listków wrzecionowatego kształtu. Jak macrocapnos z googli.
Druga ma na razie dwa rozwinięte liście, składającesie z 3 zaokrąglonych
listków, z małym wcięciem. I taki szmaragdowy odcień. Wypisz-wymaluj
jak orlik. Zdjęć tortulosa w googlach nie znalazłam. Więc co jest co?
I może na orlika chucham ? :-(

Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2007-02-27 21:15:07

Temat: Re: dicentra
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  listków, z małym wcięciem. I taki szmaragdowy odcień. Wypisz-wymaluj
> jak orlik. Zdjęć tortulosa w googlach nie znalazłam. Więc co jest co?

Tortulosa też jest pnąca, kwiaty podobne, nasienniki w kształcie
czerwonych kiełbasek marki salami.Szybciej rośnie macrocapnos.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2007-03-01 14:35:32

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Tortulosa też jest pnąca, kwiaty podobne, nasienniki w kształcie
> czerwonych kiełbasek marki salami.Szybciej rośnie macrocapnos.

Skad Wy je macie? :O
Nie spotkalem w sprzedazy a chetnie bym kupil, gdybym widzial.
A co do podobienstwa do orlika, to faktycznie niektore dymnicowate w pewnej
fazie wzrostu przypominaja orliki (rowniez w pewnej fazie wzrostu) :)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2007-03-01 17:51:30

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:

> Tortulosa też jest pnąca, kwiaty podobne, nasienniki w kształcie
> czerwonych kiełbasek marki salami.Szybciej rośnie macrocapnos.

Hurra ! Jedna ma już wąsy czepne :-)
A ta druga- to sobie sama zagadkę zgotowałam.
Nie wyprażyłam podłoża z działkowym kompostem.
Doniczki byle jak podpisałam ołowkiem
i się to pościerało przy ciągłym zaglądaniu :-(
A teraz zawracam głowę markowym ogrodnikom.

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2007-03-01 17:55:22

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Skad Wy je macie? :O
> Nie spotkalem w sprzedazy a chetnie bym kupil, gdybym widzial.

Tiaaa? Na czyj post odpowiadasz ? Tam były :-)

Pozdrawiam, Barbara

6. Data: 2007-03-03 19:24:12

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Tiaaa? Na czyj post odpowiadasz ? Tam były :-)

Odpowiadam zbiorczo w tym przypadku :)
Tam czyli gdzie?

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2007-03-03 20:09:28

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:

> Odpowiadam zbiorczo w tym przypadku :)
> Tam czyli gdzie?

Na priv mogę ? Tylko jak ?

Barbara

8. Data: 2007-03-04 09:21:29

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea napisał:

> Tam czyli gdzie?

W ofercie nasion mirzana :-)

9. Data: 2007-03-05 22:51:13

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> W ofercie nasion mirzana :-)
> Dicentra macrocapnos i tortulosa.

Dzieki za info :)

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2007-03-05 22:53:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Na priv mogę ? Tylko jak ?

bpjeaTO_USUN@TO_TEZv.plx
ten x na koncu tez usun :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Flambułajany :-) - najpiękniejsze drzewo
Mięta?
Tulipany
[OT] dla tych co lubia limeryki
Big Boobies Video Downloads