Tulipany

1. Data: 2007-02-27 11:37:02

Temat: Tulipany
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów! :-)
Jako że niedługo zasiedlam mój domek z ogródkiem (niedużym), to zacznę
się pewnie od czasu do czasu tu pojawiać :-).
Chciałabym zacząć moją przygodę od tulipanów. Czy nie jest już za późno
na sadzenie tulipanów? Jak się do tego zabrać, żeby odnieść sukces
jeszcze przed świętami? ;-)

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-02-27 12:24:27

Temat: Re: Tulipany
Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Feb 2007, medea wrote:

> [...]
> sadzenie tulipanów? Jak się do tego zabrać, żeby odnieść sukces jeszcze przed

Witamy Cie.

Na tulipany jest zdecydowanie za wczesnie - sadzi sie je jesienia.
Wiosna natomiast mozesz posadzic lilie, pustynniki itp.

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2007-02-27 12:38:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz napisał(a):

> Na tulipany jest zdecydowanie za wczesnie - sadzi sie je jesienia.

Wielka szkoda :-(, nastawiłam się już na tulipany.

> Wiosna natomiast mozesz posadzic lilie, pustynniki itp.

Dzięki, poszukam w ogrodniczych jakichś ciekawych kwiatków. Lilie raczej
odpadają, bo wolałabym krótsze kwiaty.

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-02-27 13:04:47

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:es18o1$hbo$1@jaszczomp.tahoe.pl medea
<e...@p...fm> napisał(a):

> Dzięki, poszukam w ogrodniczych jakichś ciekawych kwiatków. Lilie
> raczej odpadają, bo wolałabym krótsze kwiaty.

Hejka. To może mieczyki? :-)
Pozdrawiam alternatywnie Ja...cki

5. Data: 2007-02-27 13:47:49

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Feb 2007, Dirko wrote:

> W wiadomości news:es18o1$hbo$1@jaszczomp.tahoe.pl medea

> Hejka. To może mieczyki? :-)
> Pozdrawiam alternatywnie Ja...cki

Jesli ma byc krotkie to raczej scyzoryki ;-)

Pozdr.

D.P.

6. Data: 2007-02-28 10:36:44

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 12:37, medea <e...@p...fm> wrote:

> Chciałabym zacząć moją przygodę od tulipanów. Czy nie jest już za późno
> na sadzenie tulipanów? Jak się do tego zabrać, żeby odnieść sukces
> jeszcze przed świętami? ;-)

Może zacznij od zakupu kilku książek.
Na początek polecam _Uroki bylin_ Barbary Mika albo/i _Kwitnące
cebule_ Joanny Krause.
Znajdziesz w nich ważne wskazówki o uprawie roślin ozdobnych i dowiesz
się jak zaplanować i zagospodarować ogródek.

Pozdrawiam, Jacek

7. Data: 2007-03-01 13:28:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio napisał(a):

> [...]
> Znajdziesz w nich ważne wskazówki o uprawie roślin ozdobnych i dowiesz
> się jak zaplanować i zagospodarować ogródek.

Dzięki, na pewno zapoznam się docelowo z literaturą fachową. Najpierw
jednak chciałam coś na szybko zasadzić w klombiku na podjeździe i
myślałam, że tulipany będą dobrym rozwiązaniem. Muszę poszukać jakichś
innych kwiatków.

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2007-03-01 14:31:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednak chciałam coś na szybko zasadzić w klombiku na podjeździe i
> myślałam, że tulipany będą dobrym rozwiązaniem. Muszę poszukać jakichś...

... książek. I dobrze, najpierw teoria, potem praktyka.

9. Data: 2007-03-01 14:37:49

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:es6kdk$2co$1@jaszczomp.tahoe.pl medea
<e...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> jednak chciałam coś na szybko zasadzić w klombiku na podjeździe i
> myślałam, że tulipany będą dobrym rozwiązaniem. Muszę poszukać

Hejka. Jest wybór. :-) Może pierwiosnki albo bratki?
Pozdrawiam rabatowo Ja...cki
PS Najpierw posadzić, później poczytać czyli postawić wóz przed koniem. :-)

10. Data: 2007-03-01 14:52:55

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Jest wybór. :-) Może pierwiosnki albo bratki?
> Pozdrawiam rabatowo Ja...cki
> PS Najpierw posadzić, później poczytać czyli postawić wóz przed koniem. :-)

Powstrzymywanie się z posadzeniem do czasu naczytania sie literatury
moim zdaniem nie ma sensu. Sadź coś szybko. Pójdź do sklepu/szkółki i
zobacz co sprzedają. Popytaj tam.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

[OT] dla tych co lubia limeryki
Big Boobies Video Downloads
Prosba o identyfikacje roslinki
Co potrzebne do pielegnacji duzego trawnika ?
Kraków i okolice, gdzie kupować rośliny?