Tulipany

11. Data: 2007-03-01 16:18:13

Temat: Re: Tulipany
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:45e6e8c7$0$24758$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Powstrzymywanie się z posadzeniem do czasu naczytania sie literatury
> moim zdaniem nie ma sensu.

Hejka. Masz rację. W zasadzie dziewczyna niepotrzebnie traci czas na
grupie zamiast od razu posadzić tulipany. ;-)

> Sadź coś szybko.

Pośpiech jest potrzebny tylko podczas łapania pcheł. :-)

>Pójdź do sklepu/szkółki i
> zobacz co sprzedają. Popytaj tam.

A jak będzie kolejka? :-(
Pozdrawiam ponaglająco Ja...cki

12. Data: 2007-03-01 17:23:09

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Masz rację. W zasadzie dziewczyna niepotrzebnie traci czas na
> grupie zamiast od razu posadzić tulipany. ;-)

Cebulek tulipanów o tej porze roku i tak nie kupi.

> A jak będzie kolejka? :-(

Odstoi swoje i zapyta.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2007-03-01 17:48:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):

> Hejka. Masz rację. W zasadzie dziewczyna niepotrzebnie traci czas na
> grupie zamiast od razu posadzić tulipany. ;-)

Właśnie chodzi o to, że cebulek tulipanów nigdzie nie sprzedają obecnie
i to mnie zmotywowało do napisania na grupę ;-).

> Pośpiech jest potrzebny tylko podczas łapania pcheł. :-)

Jasne! Zanim naczytam się mądrych książek, to mój klombik przyprószy
pierwszy śnieg ;-).
Nie denerwujcie się tak, miłośnicy i znawcy ogrodów! Ja naprawdę
zamierzam nieco wgryźć się w temat, ale na razie mam poważniejsze sprawy
związane z urządzaniem domu, bo najpierw muszę przeca zamieszkać w
przyzwoitych warunkach. No chyba można posadzić kwiaty w klombiku przed
domem, zanim się zrobi doktorat z ogrodnictwa?! ;-)

Pozdrawiam
Ewa

14. Data: 2007-03-01 18:16:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyzwoitych warunkach. No chyba można posadzić kwiaty w klombiku przed
> domem, zanim się zrobi doktorat z ogrodnictwa?! ;-)

Tu nie ma ważniejszych spraw od ogrodu !
Dom można urządzać wieczorami, za dnia
zajmować się wyłącznie roślinami, a w nocy
studiować literaturę fachową.
I nie ma zmiłuj się !

15. Data: 2007-03-01 18:23:22

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:es73l0$hbh$1@jaszczomp.tahoe.pl medea
<e...@p...fm> napisał(a):

> Jasne! Zanim naczytam się mądrych książek, to mój klombik przyprószy
> pierwszy śnieg ;-).

Hejka. I wtedy będzie właśnie odpowiednia pora na sadzenie tulipanów.
:-)

> Nie denerwujcie się tak, miłośnicy i znawcy ogrodów!

My się tylko przekomarzamy. ;-)

> No chyba można posadzić kwiaty
> w klombiku przed domem, zanim się zrobi doktorat z ogrodnictwa?! ;-)

Wszyscy tak tu robią. :-)
Pozdrawiam powszechnie Ja...cki

16. Data: 2007-03-01 18:30:22

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:45e70bfd$0$5726$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Cebulek tulipanów o tej porze roku i tak nie kupi.

Hejka. Jesteś pewien? ;-)

> Odstoi swoje i zapyta.

Medea urządza dom i na odstajanie w kolejkach nie ma czasu. :-)
Pozdrawiam dywagująco Ja...cki

17. Data: 2007-03-01 18:33:01

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> Dzięki, na pewno zapoznam się docelowo z literaturą fachową. Najpierw
> jednak chciałam coś na szybko zasadzić w klombiku na podjeździe i
> myślałam, że tulipany będą dobrym rozwiązaniem. Muszę poszukać jakichś
> innych kwiatków.

Tutaj znajdziesz podpowiedź

> http://www.ogrodowy.republika.pl/pliki/cebulki.html

Pozdrawiam, Barbara

18. Data: 2007-03-01 18:48:49

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 15:52, Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> wrote:

> Powstrzymywanie się z posadzeniem do czasu naczytania sie literatury
> moim zdaniem nie ma sensu. Sadź coś szybko. Pójdź do sklepu/szkółki i
> zobacz co sprzedają.

Sadzić każdy może trochę lepiej lub trochę gorzej.
Ale nie o to chodzi, jak co komu wychodzi ;-)

Nam coś tam wychodzi, bo już wiemy, co, w co, kiedy, po co i na jaką
głębokość.
Zaocznie jest trudno uprawiać ogródek, ale spróbować można :-)
Skoro Ewa jest osobą tak zapracowaną, to chyba nie mamy wyjścia.
Michale, zabieramy się do roboty ;-)

Pozdrawiam, Jacek

19. Data: 2007-03-01 19:05:48

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 18:48, medea <e...@p...fm> wrote:

> Jasne! Zanim naczytam się mądrych książek, to mój klombik przyprószy
> pierwszy śnieg ;-).

Spokojnie, w tych książkach są prawie same obrazki.
Nawet jak miałaś tróję z czytania, to dasz radę.

> [...]

No chyba można posadzić kwiaty w klombiku przed
domem, zanim się zrobi doktorat z ogrodnictwa?! ;-)

Patrz jak to szkolnictwo na psy zeszło, pooglądasz obrazki i doktorat
gotowy.
A miało być lepiej :-(

Pozdrawiam, Jacek

20. Data: 2007-03-01 19:13:07

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 20:05, "Jacek Gucio" <j...@g...com> wrote:

> [...]

> domem, zanim się zrobi doktorat z ogrodnictwa?! ;-)

Patrz jak to szkolnictwo na psy zeszło, pooglądasz obrazki i doktorat

P.S. A ja miałem dwóję z pisania i dlatego musiałem poprawić,
przepraszam.

[OT] dla tych co lubia limeryki
Big Boobies Video Downloads
Prosba o identyfikacje roslinki
Co potrzebne do pielegnacji duzego trawnika ?
Kraków i okolice, gdzie kupować rośliny?