Tulipany

41. Data: 2007-03-02 19:23:04

Temat: Re: Tulipany
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Mar 2007 16:53:16 +0000 (UTC), Nie Zmieszany napisał(a):

> Naprawde?
> http://encyklopedia.pwn.pl/lista.php?co=klomb

Jerzy jeśli Ewie uda sie stworzyć coś takiego:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b24409acf9434255
.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85ace18e108f5d33
.html

To niech nazywa jak chce;)

Pozdrawiam,
Marta

42. Data: 2007-03-02 22:36:51

Od: "antoni.broniak" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytałam wcześniej kilka postów i zdało mi się, że to taka sympatyczna
> grupa, całkiem inna od tych, na których do tej pory bywałam...

No i masz rację to jest naprawdę sympatyczna grupa. Całkiem inna od innych.
Humor dowcip i słowne utarczki są tutaj bezkonkurencyjne. Ma ta grupa
wprawdzie swoisty zwyczaj dziczenia nowych, uczestników ale jak się już
takie oczepiny przejdzie to da się wytrzymać :-)).

Antoni Broniak

[OT] dla tych co lubia limeryki
Big Boobies Video Downloads
Prosba o identyfikacje roslinki
Co potrzebne do pielegnacji duzego trawnika ?
Kraków i okolice, gdzie kupować rośliny?