Mięta?

1. Data: 2007-02-27 17:44:10

Temat: Mięta?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem roślinę jako miętę doniczkową.Liście pachną, ale nie miętą.
Podejrzewam,że może to być Coleus amboinicus. Czy zna ktoś taką roślinę,
do czego nadaje się, oprócz patrzenia na nią?
Pozdrawiam. Mirzan

2. Data: 2007-02-27 18:05:48

Temat: Re: Mięta?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałem roślinę jako miętę doniczkową.Liście pachną, ale nie miętą.
> Podejrzewam,że może to być Coleus amboinicus. Czy zna ktoś taką roślinę,
> do czego nadaje się, oprócz patrzenia na nią?

Jedną możesz mieć do patrzenia.

Pozdrawia wyjątkowo boletus

3. Data: 2007-02-27 18:21:04

Od: "mirzanb" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Pozdrawia wyjątkowo boletus

Do gapienia się mam przepiórki, napatrzę się, a później zjem.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-02-27 18:41:32

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:42d8.00000150.45e4768f@newsgate.onet.pl mirzanb
<l...@o...pl> napisał(a):

> Do gapienia się mam przepiórki, napatrzę się, a później zjem.

Hejka. Ja bym tak nie mógł. Przywiązuję się za bardzo do zwierząt. :-)
Pozdrawiam wrażliwie Ja...cki

5. Data: 2007-02-27 18:45:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ja bym tak nie mógł. Przywiązuję się za bardzo do zwierząt. :-)
> Pozdrawiam wrażliwie Ja...cki

Mirzan bardziej, jak widać, przywiązuje się.:-)

6. Data: 2007-02-27 22:41:05

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzanb wrote:

> Do gapienia się mam przepiórki, napatrzę się, a później zjem.

Ale przepiorki też się na coś muszą gapić :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2007-02-28 05:38:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale przepiorki też się na coś muszą gapić :-)
>
> Pozdrowienia,
>       Michał

Mają pecha, tylko na mnie.Kupek na kompost robią wielkie ilości, to jest
produkt ekologiczny, a jako produkt uboczny są jajka i one same.
Pozdrawiam.Mirzan

Tulipany
[OT] dla tych co lubia limeryki
Big Boobies Video Downloads
Prosba o identyfikacje roslinki
Co potrzebne do pielegnacji duzego trawnika ?