Głosowanie nad nowym opisem grupy wegetarianizm

następny post »
From: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Głosowanie nad nowym opisem grupy wegetarianizm
Date: Sun, 29 Jun 2003 12:03:25 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl

Użytkownik "Tomasz R Surmacz" <t...@n...adm.usenet.pl> napisał w
wiadomości news:CFV1-pl.soc.wegetarianizm-0306a@usenet.pl...
> Poniższy tekst to zachęta do wzięcia udziału w głosowaniu nad
> zmianą statusu grupy usenet news. Więcej informacji na temat sposobu
> powstawania grup w hierarchii pl.* można znaleźć pod adresem
> http://www.usenet.pl/
[...]

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl.lp.nelt@no8p> napisał w wiadomości
.18...
> Trudno wprost uwierzyć, że to slawek wysyła takie teksty na grupy
> juznetowe:

> najblizsza grupa sekciarzy jest na plocmanie. a wasz swiat chorych urojen
> guru z ciechocinka nie interesuje osob zdrowych na umysle, moze z
> wyjatkiem psychiatrow. ;))))))))

Ale Tobie Peyton, ani żadnemy innemu krytykantowi nikt NIE ZABRANIA
dyskutowania z optymalnymi jak to nazwałeś "sekciarzami", mimo, że nie mamy
żadnego opisu naszej grupy. Każdy może na niej pisać i krytykować jeśli
potrafi sensownie uzasadnić swoje racje. My się krytyki NIE BOIMY!
Wy natomiast chcecie stworzyć w useniecie zwykłą wegetariańską SEKTĘ!
Forsując ten nowy opis grupy, odcinacie się od wszelkich apeli do rozumu.
Wiadomo - religia nie ma z rozumem nic wspólnego.

Być może Wam się uda stworzyć w usenecie taki inkubator polskich sekt i
hodowania narybku nowych ofiar do leczenia przez upadającą już i tak polską
służbę zdrowia.
Być może Wam się uda stworzyć tę pułapkę dla nowych, najczęściej jeszcze
bardzo młodych, niedojrzałych ofiar chorób wynikających z diety wege i
głodówek (np. anoreksja, bulimia, otyłość, zaburzenia hormonalne itd.)
dzieci i młodzieży którą będziecie mogli sobie do woli urabiać na grupie
wege i karmić ich pięknymi mirażami sekciarskich wzji.
A każdy trzeźwo myślący będzie w majestacie prawa usenetowego wywalany z
hukiem z grupy wegetarianizm, która będzie tylko dla chwalących i
mantrujących wszystko co wege.
Marcin Cooler! Dałeś piękny popis jak twórca nowego sekciarskiego opisu
grupy. Juz teraz nareszcie wiem, kim naprawdę jesteś...

Mam nadzieję, że społeczność usenetowa Wam na to nie pozwoli, byście
zakładali sekty w usenecie!

A jeśli pozwoli - to na grupie p.m.dieta zaczniemy pisać co o Was myślimy
i Waszej diecie wegetarianizm, hodującej polskich sekciarzy.
Czytać grupę wegetarianizm i tak zabronić nam nie możecie.
I nie sądzę, by rodzicom dorastającej młodzieży było obojętne, jak się żywi
ich dziecko. Bo gdy się ono rozchoruje, to rodzice będą płacić za błędy
swoich dzieci. Co zasiejecie - będziecie zbierać.

Krystyna